ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

اجاره ویلای لوکس 4 خوابه زیباکنار شمال گیلان

اجاره ویلای لوکس 4 خوابه زیباکنار شمال گیلان

قیمت : تماس بگیرید

یک واحد ویلای 4 خوابه شیک 120 متری ساحلی با چشم انداز دریا در شهرزیباکنار انزلی در شمال و استان گیلان با قیمت مناسب اجاره داده می شود.
ویلای مورد نظر دارای 4 خواب و امکانات دو پارکینگ - کولر اسپیلیت - تلویزیون - میز ناهار خوری 12 نفره و سرویس فرنگی و ایرانی – آلاچیق - باربیکو امکانات لازم دیگر با گنجایش 12 نفر و دارای 4 تخت 2 نفره می باشد ویلا در منطقه ساحلی وبسیار خوش آب وهوا واقع شده و دارای چشم انداز دریا و جنگل می باشد.
درصورتیکه به دنبال یک ویلای فول امکانات در یک منطقه دنج و آرام می باشید ما این ویلا را به شما پیشنهاد می کنیم لازم لازم به توجه است که ویلای مورد نظر ظرفیت گنجایش 6 نفر را دارد. . قابل توجه است که این ویلا دارای موقعیت ساحلی بوده و در داخل یک شهرک بسیار امن و یک دارای محوطه و فضای سبز زیبا قرار گرفته است و همچنین این ویلا در نزدیکی طرح سالم سازی دریا برای آنها که قصد شنا در دریا را دارند و در مجاورت منطقه آزاد انزلی و مجتمع بزرگ خرید کاسپین قرار دارد. . ویلای مورد نظر در جوار مراکز بزرگ خرید منطقه آزاد انزلی و در کنار جاده اصلی داخل شهرک واقع شده و فاصله بسیار کمی در حد پیاده روی با ساحل دریا دارد.
می توانید از طریق شماره زیر با ما تماس بگیرید و یا درخواست خود را از طریق تلگرام مطرح نمایید.
شماره تماس : ***********

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان گیلان
آدرس :  استان گیلان - زیبا کنار
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: اجاره ویلای لوکس 4 خوابه زیباکنار شمال گیلان
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :