ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

استعلام قیمت ساندویچ پانل(کارخانجات صنعتی کشور)

استعلام قیمت ساندویچ پانل(کارخانجات صنعتی کشور)

قیمت : تماس

ثبت آگهی در 20/2/92
دفتر فروش نمایندگی تهران:
021-********
021-********

0935-100-1612

این شرکت با دارا بودن کادر فنی مجرب و متخصص با هدف کیفت برتر و توجه خاص مدیریت ارشد سازمان به این هدف با شعار «کیفیت برتر از آن ما است» توانسته است گام‌های بزرگ و موثری را در جهت پیشبرد صنعت حمل‌ونقل و سازه و سوله کشور بردارد.
این مجتمع با بهره‌گیری از دانش و تجربه داخلی و تکنولوژی شرکت‌های معتبر خارجی، امکان تولید قابل رقابت با محصولات برتر جهانی براساس خواسته‌های مشتری را فراهم نموده که در این خصوص با برنامه‌ریزی به عمل آمده و تجهیز کارخانه‌های خود به ماشین‌آلات کسب تکنولوژی روز دنیا، یکی از برترین و مطرح‌ترین صنایع در کیفیت تولید و حجم صادرات در سطح خاورمیانه محسوب می‌شود.
و به منظور افزایش تولیدات خود و همچنین تسهیل صادرات اقدام به احداث کارخانه‌ای مدرن در کشورهای حوزه خلیج‌فارس و تاسیس شرکت‌‌های تجاری در کشورهای آلمان، کویت، عراق و کشورهای آفریقایی نموده است.
مجتمع صنعتی با تکیه بر رعایت استانداردهای ملی و بین‌المللی و با بهره‌گیری از کلیه توان مهندسی، تجربه و دانش فنی، در راستای تحقیق و توسعه و تولید پنج گروه محصولات متنوع در چندین نوبت به عنوان تولیدکننده و صادر کننده نمونه کشور انتخاب و از مقام محترم ریاست جمهور، لوح برترین صنایع را در این خصوص دریافت کرده است.
این واحد تولیدی با تولیدات خود علاوه بر پاسخگویی به نیاز داخلی در تحقق اهداف توسعه اقتصادی برنامه سوم کشور با صدور این محصولات به سه قاره اروپا، آسیا و آفریقا، گام‌های اثربخشی برداشته است.
محصولات :
الف) ساخت انواع تریلر (چادری ترانزیت، کفی، کمپرسی، یخچالی، کمرشکن و بوژی)
در حال حاضر، به عنوان معتبرترین نام در صنعت حمل‌و‌نقل کشور با نوآوری و بهره‌مندی از تکنولوژی برتر و کسب اعتماد در ارائه خدمات پس از فروش با ظرفیتی بیش از 5000 دستگاه انواع تریلر در سال، توانسته است حجم وسیعی از تولیدات خود را به کشورهای امارات‌متحده، عربستان، کویت، عراق، سودان، لیبی، سوریه، قزاقستان و سایر کشور‌ها صادر نماید.
ب) انواع اتاق‌های ایزوله و حمل بار
کیفیت، زیبایی، سرعت در تولید، متمایز‌ترین نکات در تولید اتاق‌های ایزوله و حمل بار بوده و بی‌شک درخصوص این‌گونه محصولات پرفروش‌ترین در کشور است.
مجتمع نماینده انحصاری شرکت ترموکینگ در خاورمیانه بوده که خود برترین تولیدکننده یونیت‌های سردکننده در جهان است.
سردخانه‌های ثابت و متحرک پاسخی مناسب به نیاز‌های کلیه تولیدکنندگان و حمل‌کنندگان موادغذایی،‌ دارویی، شیمیایی و سایر اقلام است.
ج) تولید انواع قطعات پیش‌ساخته (ساندویچ پانل)
مجمتع صنعتی در‌حال‌حاضر روزانه بیش از 8000متر مربع پانل در انواع سقفی، دیواری و سردخانه‌ای تولید می‌کند پانل‌های مزبور با توجه به ویژگی‌های خاص عایق‌های بسیار مناسب در برابر حرارت، صوت و رطوبت بوده و زیبایی، سرعت در تولید مونتاژ، سبکی و تنوع تولید آن توجه بسیاری از متخصصان و مهندسان عمرانی و صنعتی را جلب کرده است و از این رو به جرات می‌توان گفت این محصول قابلیت اجرا در بیشتر پروژه‌های ملی را دارد. کشور‌های حاشیه خلیج‌فارس نیز مجذوب کیفیت برتر و متمایز این محصول شده و جزو مشتریان وفادار شرکت هستند. جنس ورق‌ها از فولاد مخصوص با روکش آلوزینگ (آلیاژ روی و آلومینیوم) به همراه فوم‌ پلی‌اورتان است.
د) کانکس و خانه‌های پیش‌ساخته
کانکس‌ها دارای ویژگی‌‌های خاصی از قبیل، سبکی، مقاومت و استحکام، عایق در برابر گرما و سرما بوده و قابلیت اتصال به یکدیگر جهت ایجاد فضاهای بزرگ‌تر را دارند. کانکس‌ها طبق نظر متقاضی، طراحی، پارتیشن‌بندی و تجهیز گردیده و بهترین گزینه برای فضای قابل انتقال هستند.
هـ) انواع اسکلت و سازه‌های فلزی
تولید انواع سازه‌های فلزی با فولاد مخصوص ST52 با اتصالات پیچ‌ و مهره و انواع پایپرک‌های صنعتی به ظرفیت ماهانه 5000تن از دیگر محصولات مجتمع به شمار می‌آید.
ساخت سازه‌های عظیم و پروژه‌های ملی شرکت نفت و پتروشیمی در عسلویه، ایران خودرو، فرودگاه‌ها و... نمونه‌هایی از توانمندی این مجتمع محسوب می‌شود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت
www.sandewichpanel.com مراجعه نمایید
دفتر فروش نمایندگی تهران:
021-********
021-********

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: استعلام قیمت ساندویچ پانل(کارخانجات صنعتی کشور)
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط