ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

اسپری مرکبات پک ۲ تایی

اسپری مرکبات پک ۲ تایی

قیمت : 10000

اسپری مرکبات که توسط آلبرتو آزرا و جوآن راجسکی طراحی شده, میوه‌ها را به ظرف‌های طبیعی برای نگهداری عصاره‌شان تبدیل می‌کند که باعث حفظ ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌های آن‌ها می‌شود.

با فشار دادن میوه, آب مرکبات یا عصاره آن, از شیارها وارد مخزن می‌شود. و آبمیوه تازه و طبیعی در هر کجا که بخواهید برایتان فراهم است.

خوردن آبمیوه طبیعی و تازه بسیار لذت بخش است اما تهیه آن حوصله می خواهد.

اسپری مرکبات Citrus Spray وسیله ای خلاقانه است که به شما کمک میکند به آسانی از عطر و طعم میوه های تازه مانند لیمو , پرتقال و … استفاده کنید. خواص مرکبات بر هیچ کسی پوشیده نیست.

استفاده از آب تازه مرکبات به همراه غذا هم باعث خوش طعم شدن آن می‌شود, هم ما را از خواص مرکبات بهره‌مند می‌کند. اما شاید این کار مشکلات کوچکی هم داشته باشد.

در این ایده با استفاده از اسپری مرکبات Citrus Spray می توانیم, آبمیوه تازه را به صورت اسپری داشته باشیم,
و اینکار به سادگی هر چه تمام تر امکان پذیر خواهد بود,

کافی است مقداری از سر میوه را جدا کنیم و سپس دستگاه را به صورت یک پیچ داخل میوه قرار دهیم (بپیچانیم) , این وسیله برای مرکباتی نظیر لیمو ترش, پرتقال, نارنج و … بسیار کاربردی است .

محصول مورد نظر در فروشگاه نیازها همان محصولی است که در بسیاری فروشگاه به مبالغ ۱۲ - ۱۵ حتی ۱۷ هزار تومان فروخته میشود . ولیکن فروشگاه نیازها با دسترسی بدون واسطه به محصول سعی کرده است تا قیمت مناسبی را به کاربر ارایه نماید.
تمامی محصولات ما گارانتی برگشت دارند

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: اسپری مرکبات پک ۲ تایی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :