ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

ال ای دی اسمارت فول اچ دی سونی42W700

ال ای دی اسمارت فول اچ دی سونی42W700

قیمت : تماس بگیرید

خرید از فروشگاه بانه ویترین - خانم حسینی
بهترین برندهای معروف جهانی با ضمانت اصل بودن کالا با نازلترین قیمت.
با خیالی اسوده خرید کنید
www.banehvitrin.org
www.banehvitrin.com
تلفن تماس : *********** - ***********

تلویزیون ال ای دی اسمارت فول اچ دی سونی TV LED SMART FULL HD SNY 42W700
هر ساله تولید کنندگان تلویزیون‌ها در مناطق مختلف مدل‌های متنوع تولیدی خود را باز آفرینی می‌کنند و با حذف ایراد ها و اشکال‌های شایع تلاش می‌کنند تا سالی تازه را برای هر یک از خط تولید های بعضا قدیمی خود فراهم آورند، یکی از این تولید کنندگان سونی است که جزو بزرگ‌ترین‌ها به شمار می‌رود، اصالتی کره ای دارد و این روزها با تکنولوژی های پیشرفته و همه گیر خود در عرصه های مختلف تکنولوژی سهم گسترده ای از بازار لوازم الکترونیکی جهان را در دست گرفته است. این روزها تولید کنندگان صفحات نمایش در سرتاسر دنیا تکنولوژی‌های تازه را برای رسیدن به آمار بیشتری از فروش در می‌نوردند و در این میان یکی از تازه‌ترین رویداد های تصویری، 4K است و این روزها کم کم در حال برداشتن قدم‌های اولیه به سر می برد و جهشی عظیم برای تبدیل شدن به خط مشی تولید کنندگان مختلف، اما بزرگ‌ترین نقطه ضعف تلویزیون‌های 4K شاید همان نقطه قوتشان باشد، تلویزیون‌هایی آنقدر خوب که شما برای پخش فیلم و سایر محتوای دلخواه خود به دردسر خواهید افتاد، مدت‌ها زمان نیاز است تا ساختار های موجود در کشور های مختلف اصلاح شوند و امکان تماشای برنامه های تلویزیونی به صورت 4K فراهم شود، سینما گران به سمت ساخت و ساز با ابزارآلات گران قیمت 4K روی خوش نشان دهند و روزی فرا رسد که بتوان به سهولت از این محتوا استفاده کرد اما به نظر می‌رسد تا آن روز مسیری بسیار پر فراز و نشیب در راه است. این در حالی است که در حال حاضر شبکه سه سیمای کشورمان تنها شبکه سراسری کشور است که به تازگی شروع به پخش برنامه ها به صورت HD کرده است، حال تصور کنید برای رسیدن به تصویر Full HD و بعد تبدیل آن به تصویری چهار برابر بهتر چه راه گسترده ای در پیش روی ماست.
محصول تازه سونی که در سال 2014 تولید شده است و با کد شناسه W شناخته می‌شود در سری 7 تولید شده که در حقیقت تلاش سونی است برای ارائه امکانات تلویزیون‌های پیشرفته خود در قالبی ساده تر تا برای همگان امکان انتخاب آن وجود داشته باشد. این تلویزیون از کیفیت تصویر Full HD بهره می‌برد و یکی از اعضای خانواده هوشمند سونی به حساب می‌آید. در این تلویزیون جدیدترین ریموت کنترل هوشمند تولید شده توسط سونی موجود است که به عنوان یکی از بهترین محصولات تولید شده برای هدایت تلویزیون‌های امروزی است و طراحی بسیار تاثیر گذاری دارد.
در این تلویزیون 4 ورودی HDMI و 2 در گاه USB وجود دارد که امکان اتصال هارد اکسترنال و حافظه های فلش را برای شما فراهم می‌نماید. در کنار این‌ها شما همچنان ورودی‌های Composite/Component را خواهید دید که به انضمام خروجی‌های صدا مجموعه ای همیشگی از درگاه های بسیاری از تلویزیون‌های امروزی به شمار می‌روند. همچنین این تلویزیون دارای امکان اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi و یا کابل LAN را نیز دارا است. شما می‌توانید به دنبال برنامه محبوب خود در اینترنت باشید و یا سریال مورد علاقه خود را از پخش کننده های محتوا در سرتاسر جهان بخرید و به تماشا بنشینید. حجم قابل توجهی برنامه به زبان فارسی برای رابط هوشمند سونی وجود دارد که در کنار مجموعه بزرگ بازی‌های قرار گرفته در هاب هوشمند سونی بسیار سرگرم کننده است.
ارائه دهنده:banehvitrin
تاریخ معرفی:1392/9/1
نوع:LED
اندازه صفحه نمایش:42 اینج
سری:7
ابعاد:170*600*958 MM
وزن:11.7 Kg
نوع پنل:IPS LED
کیفیت صفحه نمایش:FULL HD
تلویزیون هوشمند:دارد
رزولوشن تصویر:1080*12920 FULL HD
نسبت تصویر:16.9
حرکت فریم سریع:200Hz
زاویه دید افقی:178
زاویه دید عمودی:178
سیستم نور زمینه:Dynamic Edge LED
تعداد بلندگو:2
توان خروجی صدا:8*2
قابلیت DVB-T:دارد
تعداد ورودی USB:2
تعداد ورودی HDMI:4
ورودی Component:دارد
وروردی ویدئو Composite:دارد
پورت LAN:دارد
wi-fi:دارد
خروجی Audio:دارد
خروجی هدفون:دارد
تله تکست:دارد
وب گردی:دارد
منبع تغذیه:DC 19.5V
مقدار مصرف:88W
امکانات دیگر:TV: Auto Wide/ Full/ Normal/ Wide Zoom/ Zoom/Caption/ 14:9/ PC: Full 1/ Full 2/ Normal/ 4:3 Default
اقلام همراه تلویزیون:کنترل از راه دور باتری برای کنترل از راه دور پایه رو میزی و پیچ های متصل کننده کابل برق راهنمای استفاده

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان کردستان
آدرس :  استان کردستان - بانه
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: ال ای دی اسمارت فول اچ دی سونی42W700
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط