ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

ال ای دی سه بعدی فول اچ دی اسمارت ال جی

ال ای دی سه بعدی فول اچ دی اسمارت ال جی

قیمت : تماس بگیرید

خرید از فروشگاه بانه ویترین - خانم حسینی
بهترین برندهای معروف جهانی با ضمانت اصل بودن کالا با نازلترین قیمت.
با خیالی اسوده خرید کنید
www.banehvitrin.org
www.banehvitrin.com
تلفن تماس : *********** - ***********

تلویزیون ال ای دی سه بعدی فول اچ دی اسمارت ال جی TV LED 3D FULL HD SMART LG 42LB6520
محصول تازه ال جی که در سال 2014 تولید شده است و با کد شناسه LB شناخته می‌شود در سری 6 تولید شده که در حقیقت تلاش ال جی است برای ارائه امکانات تلویزیون‌های پیشرفته خود در قالبی ساده تر تا برای همگان امکان انتخاب آن وجود داشته باشد. این تلویزیون از کیفیت تصویر Full HD و امکان نمایش سه بعدی بهره می‌برد و یکی از اعضای خانواده هوشمند ال جی به حساب می‌آید. در این تلویزیون جدیدترین ریموت کنترل هوشمند تولید شده توسط ال جی موجود است که به عنوان یکی از بهترین محصولات تولید شده برای هدایت تلویزیون‌های امروزی است و طراحی بسیار تاثیر گذاری دارد.
در این تلویزیون 3 ورودی HDMI و 3 در گاه USB وجود دارد که امکان اتصال هارد اکسترنال و حافظه های فلش را برای شما فراهم می‌نماید. در کنار این‌ها شما همچنان ورودی‌های Composite/Component را خواهید دید که به انضمام خروجی‌های صدا مجموعه ای همیشگی از درگاه های بسیاری از تلویزیون‌های امروزی به شمار می‌روند. همچنین این تلویزیون دارای امکان اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi و یا کابل LAN را نیز دارا است. شما می‌توانید به دنبال برنامه محبوب خود در اینترنت باشید و یا سریال مورد علاقه خود را از پخش کننده های محتوا در سرتاسر جهان بخرید و به تماشا بنشینید. حجم قابل توجهی برنامه به زبان فارسی برای رابط هوشمند ال جی وجود دارد که در کنار مجموعه بزرگ بازی‌های قرار گرفته در هاب هوشمند ال جی بسیار سرگرم کننده است

این تلویزیون هوشمند با سیستم عامل جدیدwebOS نواوری جدیدی به بازار عرضه کرده است و این رابط کاربری اوردن محتواهای شما را بسیار اسان کرده است و تمامی سرگرمی های شما به اسانی نمایش داده می شوند.تنها با کلیک بر روی دکمه ی Home به لیستی کامل از برنامه ها و محتواها دسترسی پیدا می کنید.این تلویزیون هوشمند با سیستم عامل webOS جهانی از محتواهای LG را برای شما نمایش می دهد.این برنامه ها شامل برنامه های زنده تلویزیون ،VOD ،محتوای سه بعدی ، نرم افزارهای کاربردی و برنامه های انتخابی دلخواه می باشد. در این تلویزیون مثل فروشگاهی جداگانه تمامی سرگرمی های شما به اسانی قابل دسترس می باشد.تمامی گزینه های جستجو ،کانال ها ،برنامه های توصیه ای و انتخابی و اطلاعات ضبط در منوی LIVE صفحه نمایش قابل دیدن می باشد و شما به راحتی توسط کنترل از راه دور این تلویزیون می توانید این برنامه ها را مدیریت کنید.

امکانات این تلویزیون ال ای دی حرفه ای را به شما معرفی میکنیم
جستجو کردن

تنها با اشاره کلمه های کلیدی از یک موضوع لیستی از محتواهای VOD ، برنامه های در حال پخش انلاین و ویدیوهای انلاین یوتیوب برای شما اورده می شود بنابراین با این جستجوی عالی تمامی برنامه ها را خواهید دید و تجربه ی سرگرمی های شما با این تلویزیون هوشمند غنی تر می شود.
ضبط

با توجه به زندگی پر مشغله ی شما ، تلویزیون هوشمند LG سبب راحتی زندگی شما شده است.این تلویزیون دارای ویژگی ضبط عالی و ماشین زمان می باشدبنابراین سرگرمی های خود را در وقت مناسبی نگاه کنید.
کنترل تلویزیون

کنترل تلویزیون هوشمند LG بسیار اسان است.این کنترل جادویی پیشرفته ی LG بسیار کاربر پسند و درای عملکردی باورنکردنی می باشد.
سینما سه بعدی LG

سینما سه بعدی LG دارای عینک های سه بعدی بدون تاری ، سبک و بدون باتری می باشد.
عینک های سه بعدی راحت

از کیفیت عالی عینک های سه بعدی لذت ببرید.این عینک ها سبک ،بدون تاری ،بدون باتری ، مقرون به صرفه و اقتصادی هستند.بر خلاف تلویزیون های سه بعدی مرسوم و قدیمی ،این تلویزیون هوشمند دارای تصاویر سه بعدی روشن تر ،شفاف و ترد بیشتری می باشد.
پنل IPS

ضربه بزنید تا متوجه شوید.راز زاویه دید عالی و کیفیت عالی این تلویزیون ها در پنل ان ها می باشد.همان طور که کیفیت یک قهوه از روی دانه هایش سنجیده می شود کیفیت یک پنل هم بر روی کیفیت تلویزیون تاثیر خواهد گذاشت.این پنل عالی سبب می شود تلویزیون LED LG شفاف ،ثابت و محکم تر به نظر برسد.
دقت رنگی واقعی

پنل IPS جلوه رنگ بیشتری از تصاویر اصلی در هر پیکسل از رزولوشن HD ارائه می دهد.
زاویه دید وسیع

این پنل نسبت به پنل های دیگر موجود در بازار رنگ هایی ثابت با کنتراست بالا در تمامی زاویه ها ارائه می دهد.
شفافیتی بدون تاری

پنل IPS نسبت به پنل های معمولی دیگر در نمایش های سریع شفافیتی فوق العاده ارائه می دهد.این تصاویر بدون تار ،به شفافیت کریستال و بسیار زنده نمایش داده می شوند.
موتور پردازشگر Triple XD

با پردازشگر تصویری Triple XD از تصاویری با کنتراست بالا ، شفافیت و رنگ هایی عالی لذت ببرید.
تصاویر جادویی III

توسط این عملکرد به راحتی می توانید تنظیمات مربوط به تصویر مثل سطح سیاهی ،رنگ ،تیزی و نور پس زمینه را تغییر دهید.
سیستم اسپیکر 2.1

توسط سیستم اسپیکر 2.1 این تلویزیون از ساب ووفری عالی و اسپیکر های دوگانه لذت زیادی خواهید برد.صدایی واقعی با عمق و تازگی عالی دریافت می کنید. با این صدای فراگیر خانه ی خود را به یک سینمای عالی تبدیل کنید.
Clear Voice II

از دیالوگی شفاف و صدایی باورنکردنی توسط این فناوری لذت ببرید.تکنولوژی Clear Voice II به صورت اتوماتیک صدای پایین افراد را در فیلم ها و نمایش ها تشخیص و تقویت می کند بنابراین صداها برعکس پس زمینه ی ان ها قابلیت شنیداری فوق العاده ای پیدا می کنند.حالت صدای هوشمند هم در این تلویزیون به صورت خودکار صداها را تقویت می کند.
USB Movie

به اسانی USB و درایو هارد خارجی را به پورت USB متصل نمایید و از دیدن محتواها بر روی صفحه نمایش لذت ببرید.این تلویزیون از محتواهای DivX HD به راحتی پشتیبانی می کند .
ذخیره سازی هوشمند انرژی

این ویژگی در یک تلویزیون به دستگاه کمک می کند تا مصرف انرژی کمتری داشته باشد .ویژگی های این حالت شامل کنترل نور پس زمینه برای تنظیم روشنایی ، عملگر صفحه نمایش خاموش در هنگام پخش فایل صوتی و حالت اماده به کار دستگاه می باشد.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان کردستان
آدرس :  استان کردستان - بانه
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: ال ای دی سه بعدی فول اچ دی اسمارت ال جی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط