ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

انجام خدمات مهندسی ساختمان زیر قیمت تعرفه نظام

انجام خدمات مهندسی ساختمان زیر قیمت تعرفه نظام

قیمت : توافقی

شرکت مهندسی طیف طرح پارسیان جهت پایین آوردن هزینه ها وکمک به ساخت و ساز بیشتر درکشور با هدف برطرف کردن مشکلات کمبود مسکن و ایجاد اشتغالزایی با کادری مجرب و کارآزموده وکاملا حرفه ای با گردهمایی بهترین مهندسان کشور اعم از معماری –عمران – برق – مکانیک –نقشه برداری و شهرسازی از دانشگاههای معتبر داخل و خارج از کشور آمادگی آن را دارد که تهیه کلیه نقشه های معماری سازه و تاسیسات مکانیکی و برقی انواع مختلف ساختمانها اعم از مسکونی (ویلا و آپارتمان) و مجتمع های اداری ، تجاری و صنعتی در کل کشور را با نازلترین قیمت کمتر از 30درصد تعرفه اعلام شده سازمان نظام مهندسی ساختمان انجام دهد .
طراحی کلیه نقشه ها کاملا منطبق با استانداردهای ملی ساختمان و اصول و ضوابط اعلام شده از طرف شهرداریها در کلیه شهرهای کشور میباشد . ارائه نقشه ها به صورت فایل و از طریق ایمیل ارسال میگردد.
در طراحی پلان معماری ابتدا پلان کروکی و موقعیت زمین از شخص متقاضی اخذ میگردد و پس از اعلام کلیه تقاضا ، نیازها و درخواست مشتری وبا رعایت اصول و ضوابط شهرداریها طرح اولیه آماده و جهت بررسی واعلام نظر متقاضی ارسال میگردد و درصورت تایید ، ادامه کار انجام میگردد.
تعرفه هزینه های طراحی با توجه به متراژ ساختمانها ، تعداد طبقات وگروه آنها به صورت زیر میباشد:
1) طراحی نقشه های معماری و سازه هر کدام به صورت مجزا متر مربعی بین 500 تا 700 تومان
2) طراحی نقسه های برقی و مکانیکی هر کدام به صورت مجزا مترمربعی بین 200 تا 300 تومان
جهت هماهنگی و مشاوره با شماره : *********** مهندس علیرضا فرجی تماس گرفته و یا با ایمیل : [email protected]مکاتبه نمایید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: انجام خدمات مهندسی ساختمان زیر قیمت تعرفه نظام
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط