ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

برگزاری جشن ها و مراسم نهادهای دولتی و خصوصی

برگزاری جشن ها و مراسم نهادهای دولتی و خصوصی

برگزاری جشن ها و مراسم نهادهای دولتی و خصوصی
بر این باوریم که هر مجموعه با برگزاری جشن های سالیانه میتواند خانواده ای به وسعت تمام پرسنل خود داشته باشد و این اتحادیت که هرگز گسسته نخواهد شد.
با امکان دعوت از معروفترین مجریان صدا و سیما و خوانندگان کشور.
اجرا
امکان دعوت از بهترین مجریان ایران بنا به درخواست.
موسیقی
امکان دعوت از خوانندگان و گروه های موسیقی معروف ایران بنا به درخواست.
هدایا و تشریفات جانبی
خاطره ای خوش همراه با هدایایی ارزشمند آن چیزی است که میهمانان شرکت کننده در یک مراسم با خود به یادگار می برند. احساس شادی و شادمانی را با ارائه هدیه و برخی تشریفات هیجان انگیز جانبی در یک مراسم دو چندان خواهیم نمود.
ملزومات برگزاری مجالس
برای پذیرایی با کیفیت در تشریفات مجالس ، ملزومات پذیرایی از قبیل ظروف ، میز و صندلی و ابزار طراحی و چیدمان یکی از نقش های کلیدی را در برگزاری مراسم به سبکی متفاوت بر عهده دارد.
فیلم برداری و عکاسی
گروه واحد تصویر برداری از ابزار مدرن تکنولوژی استفاده می نمایند. ثبت خاطرات دلنشین شما با بهترین کیفیت با ماندگاری بلند مدت و کاملاً مدرن صورت می پذیرد.
منوهای پذیرایی
میهمانی طعم و رنگ در مراسم شما ذائقه های مختلف را تحت تأثیر قرار داده و ترکیب متفاوتی از مزه ها باعث لذت بخش تر شدن بخش پذیرایی مراسم می گردد.
محل برگزاری جشن ها
مکان برگزاری مراسم از لحاظ وسعت ، دسترسی به آن مکان و تأمین امنیت حریم خصوصی محل برگزاری مجالس یکی از پارامتر هایی است که راهکار های متفاوتی برای آن وجود دارد.
گل آرایی مراسم و جشن ها
لطافت گل و عطر آن جزئی از احساس خوشایندی است که طراحان گل آرایی به آن می اندیشند و با توجه به فصل های مختلف طراحان گل ارایی در حال انتخاب بهترین گل ها وگیاهان برای برگزاری هر چه با شکوه تر تشریفات مراسم می باشد.
طراحی و چیدمان
آنچه که مسلم است محل برگزاری یک مراسم و دیزاین وچیدمان آن تأثیر بسزایی در میزان رضایت میهمانان شرکت کننده در آن مراسم و کیفیت برگزاری آن را دارد. لذا با بهره مندی از بروزترین علم طراحی مجالس از لحاظ ساختار روانشناسی رنگ ها و دیزاین مدرن خدمات خود را ارائه مینماید.
پرسنل پذیرایی
عوامل اجرایی و پرسنل پذیرایی آموزش دیده و متخصص کلیدی ترین بخش تشریفات مجالس است. مهارت های ارتباطی ، کلامی و اصول مردم داری و روابط با میهمانان ارزنده ترین بخش تشریفات مجالس مدرن می باشد

تلفن تماس: ***********
ایمیل: [email protected]

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: برگزاری جشن ها و مراسم نهادهای دولتی و خصوصی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :