ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

بیمه درمان تکمیلی هزینه های بستری بیمارستان(مکمل)

بیمه درمان تکمیلی هزینه های بستری بیمارستان(مکمل)

قیمت : از ماهانه 6000 تومان

بیمه درمان یک نیازهمگانی است

ما صمیمانه امیدواریم که شما و اعضای خانواده شما دارای پوشش بیمه درمانی مناسبی بوده باشید. آیا تاکنون به دوست یا آشنایی برخورد کرده ایدکه پوشش بیمه ای درمانی مناسبی نداشته باشد و او یا یکی از اعضای خانواده او با مشکل تامین هزینه های بیمارستانی روبرو باشد؟ از دست من و شما چه کاری برای او ساخته است؟
متاسفانه گاهی هزینه های بیمارسـتانی و برخی از اعمال جراحی درحدی اسـت که حتی باداشتن بیمه هایی نظیر بیمه تامین اجتماعی و یا خدمات درمانی، تامین و پرداخت هزینه های مربوطه به سادگی عملی نمی باشد.
گاهی از اوقات به خصوص در مـورد پاره ای از بیماریها که معالجاتی طولانی مدت را می طلبند هزینه ها درحـدی است که پرداخت آنها حتی با درآمدهای قابل توجه نیز به سادگی امکان پذیر نمی باشد.
این وضعیت برای دارندگان درآمدهای معمولی به معنی وقوع یک فاجعه می باشد و در این گونه موارد غالبا" بقیه افراد خانواده نیز دچار صدمات مالی وروحی و روانی میشوند.
واقعیت این است که در روزهای شادوخوش زندگی وبرای جلوگیری ازبروزمشکلات وسخــــتی های قابل پیش بینی باید تدابیر مناسبی اندیشید و با استفاده از راهکارهای مناسب از وقوع شرایط بحرانی جلوگیری کرد.
پیش بینی راه های رفع مشکلات روزهای تلخ و ناخوشایند لازمه یک زندگی متعارف و مطلوب است. هیچکدام از ما نمی تواند راجع به سلامتی خود و یا از دست دادن این نعمت باارزش در اثر یک حادثه و یا بیماری پیش بینی درستی داشته باشد، پس باید برای ایجاد تامین لازم و جلوگیری از مشکلات اقتصادی که در اثر بیماریها و یا حوادث گوناگون رخ می دهد، در زمان سلامتی خود، راههای مناسبی را در نظر بگیریم چرا که پس از وقوع بیماری یا حادثه اقدام برای انجام هرکاری بسیار دیر است.
یکی از راه‌های مناسب برای فراهم ساختن پشتوانه بسیار مطلوب به منظور حمایت از وضعیت اقتصادی خانواده و گذر از موقعیت های اضطراری ناشی از بیماریها و حوادث، تهیه بیمه درمان است. نوعی از این بیمه نامه به شکل بیمه درمان تکمیلی گروهی از طرف شرکتهای بیمـه برای کارکنان شرکت‌ها و موسسات یا اعضای انجمن ها و گروه‌های اجتماعی قابل ارائه می باشد.
پوشش‌های قابل ارائه در بیمه درمان تکمیلی مازاد بر پوشش های بیمه ای سازمانهایی نظیر تامین اجتماعی و یا خدمات درمانی است.

بیمه ایران .:. نمایندگی عصاره .:. کد 6195 :.
تلفن: 110 466 66-021 , 123 466 66-021تلفکس: 8897 97 66-021 همراه: 3545 261-0912
ایمیل:[email protected]
خ فلسطین نبش خ بزرگمهر س 141 ط 4 واحد1/44

چه هزینه هایی قابل پرداخت است؟
در این نوع قراردادهای بیمه هزینه‌های درمانی زیر، تحت پوشش قراردارند:
- تامین هزینه های جراحی و بستری شدن در بیمارستان
ـ پوشش بیمه ای برای تامین هزینه های اعمال جراحی قلب، مغزـ اعصـاب ـ پیوند کلیه و مغز استخوان- پیوند ریه– پیوند کبد
ـ تامین هزینه های پاراکلینیکی نظیر ام آر آی ـ اکو کار دیو گرافی ـ مامو گرافی ـ سونوگرافی ـ انواع اسکن ـ رادیولژی ـ انواع آندوسکوپی ـ شکستگی ها و هزینه های رادیو تراپی - لیزر درمانی
ـ تامین هزینه های زایمان طبیعی و سزارین
ـ تامین هزینه های رفع عیوب انکساری چشم و انواع سنگ شکن
ـ تامین هزینه های فوریتهای پزشکی و آمبولانس
نحوه استفاده از بیمارستان‌ها
بیمه شدگان معمولا در انتخاب هر یک از بیمارستان‌های کشور آزاد هستند و برخی از شرکت‌های بیمه‌ی ارائه دهنده بیمه درمان تکمیلی با بیمارستان‌ها و مراکز درمانی متعددی در سراسر کشور قرارداد همکاری دارند که متقاضیان استفاده از آن‌ها با مراجعه به شرکت بیمه و دریافت معرفی نامه می توانند به مراکز مذکور مراجعه و از خدمات آن‌ها استفاده کنند.

بیمه ایران .:. نمایندگی عصاره .:. کد 6195 :.
تلفن: 110 466 66-021 , 123 466 66-021تلفکس: 8897 97 66-021 همراه: 3545 261-0912
ایمیل:[email protected]
خ فلسطین نبش خ بزرگمهر س 141 ط 4 واحد1/44

نحوه معالجه در خارج از کشور
در صورتی‌که به علت فقدان امکانات درمانی لازم در داخل کشور، بیمه شدگان ناچار شوند با تایید پزشک بیمه‌گر به خارج از کشور مراجعه نمایند.هزینه‌های بیمارستانی آن‌ها بر اساس ضوابطی که شرکت‌های بیمه‌گر تعیین می‌کنند به آ ن‌ها پرداخت میشود.
در حال حاضر نمایندگی عصاره کد 6195 به نمایندگی از شرکت سهامی بیمه ایران بیمه درمان گروهی خود را در چهار طرح مختلف برای علاقمندان ارائه می نماید، تا مطابق با نیازهای خود و با پرداخت حق بیمه ای مناسب تحت پوشش قرار گیرند
شما نیز اگر در یک کارخانه،شرکت ساختمانی یا تاسیساتی ، مهندسین مشاور و یا غیره مشغول به کار می باشید و یا عضو یک انجمن هستید می توانید خود و خانواده خود و حتی پدر و مادر خود را از طریق تماس با این شرکت تحت پوشش بیمه نامه درمان قرار دهید.

آیا می توان پوشش های بیمه درمان تکمیلی را بیشتر کرد؟
در پاسخ به این سوال باید گفت که خوشبختانه این امکا ن وجود داردکه در کنار بیمه درمان تکمیلی نسبت به خرید پوشش های بیمه حوادث نیز اقدام کرد و حتی می توان دامنه تامین پوشش های بیمه های درمانی را برای مسافرین عازم خارج از کشور نیز گسترش داد که در اینجا توضیح مختصری در مورد آنها ارائه می شود.

بیــمه حوادث
با توجه به تنوع مشاغل در بخش های مختلف صنایع و استفاده روز مره از وسایل و ابزارهای گوناگون، برای انجام حرفه های مختلف ،متاسفانه امکان بروز حوادث و خسارت های ناشی از آنها بیشتر شده است.حوادثی که می تواند منجر به مجروح شدن فرد و یانقص عضو و یا از کار افتادگی و گاه فوت اشخاص شود، و هزینه ها و عوارض گوناگونی برای فرد و خانواده او به همراه داشته باشد.
برای تامین بیشتر در قبال هزینه های ناشی از حوادث می توان نسبت به تهیه بیمه نامه حادثه در کنار بیمه درمان گروهی و یاصدور این نوع بیمه نامه به صورت مستقل برای هر فرد اقدام نمود.
بیمه حادثه خطر های فوت- نقص عضو و از کار افتادگی جزیی و کلی ناشی از حادثه را در بر می گیرد و هزینه های پزشکی ناشی از حادثه را نیز تحت پوشش قرار می دهد.
تهیه این پوشش بیمه ای باعث میشود که صاحبان مشاغل و کارگران کارگاه‌های گوناگون با آرامش خاطر بیشتری به کار خود مشغول شوند.
زمان پوشش بیمـــه ای
این بیمه نامه در تمام ساعات شبانه روز و در سراسر دنیا، بیمه شدگان خود را تحت پوشش دارد.

بیمه ایران .:. نمایندگی عصاره .:. کد 6195 :.
تلفن: 110 466 66-021 , 123 466 66-021تلفکس: 8897 97 66-021 همراه: 3545 261-0912
ایمیل:[email protected]
خ فلسطین نبش خ بزرگمهر س 141 ط 4 واحد1/44

بیمه نامه مسافرین عازم خارج از کشور
شرکت‌های بیمه در چارچوب عقد قراردادهای همکاری با سایر بیمه گران معتبر و بین المللی، این امکان را نیز فراهم آورده اند که شما را در هر نقطه از دنیا که مایل به سفر به آن هستید تحت پوشش بیمه قرار دهند و سفر شما را با آرامش بیشتر و خیالی آسوده تر امکان پذیر نمایند.
با خرید این بیمه نامه هزینه‌های درمانی شما درکشور مقصد و طبق شرایط بیمه نامه در موارد زیر تسـویه می شود:
- هزینه های درمانی، دارویی و بستری شدن (البته به جز بیماریهای موجود و عود شونده مزمن یا بیماریهایی که شخص بیمه شده قبلا" به آن مبتلا و تحت درمان بوده است)
- هزینه های فوریت های دندان پزشکی ... علاوه بر موارد مذکور خدمات دیگری نیز با خرید این بیمه نامه توسط شرکت بیمه ارائه می شود که عبارتند از:
- رفع مشکلاتی نظیر مفقود یا ربوده شدن پاسپورت، بلیط، ویزا و مانند آن‌ها
- مشاوره ها و مساعدتهای حقوقی در مواردی که شما به علت واردکردن خسارت به افراد ثالث یا حوادث غیرعمدی یاعدم رعایت قانون و نظیر این موارد مسئول شناخته شوید.
- تامین هزینه های عیادت ضروری یک نفر ملاقات کننده در صورتی که بیمه شده مجبور به بستری شدن در بیمارستان برای مدتی بیشتر از ده روزباشد.
- تامین هزینه انتقال جسد بیمه شده به ایران در صورتی که به علت بیماری یا خطرات تــــــــحت پوشش بیمه نامه در کشور مقصد فوت نماید.
مدت این بیمه نامه براساس درخواست متقاضی می تواند بین 7تا 92 روز باشد.
مبلغ تعهد بیمه گر در این نوع بیمه نامه تاسقف 50,000 یورو می‌باشد.
بیمه ایران .:. نمایندگی عصاره .:. کد 6195 :.
تلفن: 110 466 66-021 , 123 466 66-021تلفکس: 8897 97 66-021 همراه: 3545 261-0912
ایمیل:[email protected]
خ فلسطین نبش خ بزرگمهر س 141 ط 4 واحد1/44

بیمه عمر
پوشش بیمه درمان تکمیلی می‌تواند با اضافه شدن به بیمه عمر کامل‌تر شود.
نمایندگی 6195 عصاره به نمایندگی از شرکت سهامی بیمه ایران که برای سالهای متمادی (بیشتراز75 سال ) هزاران نفر از فعالان بخش عمران و آبادی کشور و اعضای خانواده آنها را با ارائه یک مجموعه بیمه ای (PACKAGE) شامل بیمه های درمان تکمیلی، پاراکلینیکی حوادث و ... تحت پوشش قرارداده و رضایت و تامین خاطر آنان را فراهم ساخته است. همکاران شاغل در نمایندگی 6195عصاره شرکت سهامی بیمه ایران افتخار می نمایند که برای ارائه خدمات بیمه‌ای در خدمت همه صنعتگران و آبادگران این مرزوبوم باشند و برای آن‌ها همواره سلامت و شادکامی آرزو دارند.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: بیمه درمان تکمیلی هزینه های بستری بیمارستان(مکمل)
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :