ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

تبدیل شیشه به مانیتور

تبدیل شیشه به مانیتور

قیمت : تماس بگیرید

پرده نمایش شفاف
با استفاده از این تکنولوژی تحولی شگرف در سیستم تصویری ایجاد شده است ، چراکه در این روش افراد می توانند تصویری با کیفیت Full HD را در سایزی بسیار بزرگ و با قیمتی باور نکردنی تجربه کنند.
این برچسب ها با نصب بر روی شیشه و یا پلکسی قدرت جذب نور آن را به صورت قابل توجهی افزایش داده و همانند پرده نمایش می شوند. با این تفاوت که این سیستم از کیفیت بسیار بالایی نسبت به پرده های نمایش معمولی برخوردار می باشند.
از مزایای این سیستم این است که نور پروژکتور به پشت شیشه تابیده می شود و تصویر در جلوی آن نقش می بندد (تصویر در پشت نیز قابل رویت است ولی وضوح تصویر در پشت ، کمتر از جلوی شیشه خواهد بود). این مزیت سبب می شود تا سایه افراد بر روی تصویر نیفتد (سالن های کنفرانس).
مکان های قابل استفاده
• سینماهای خانگی در داخل خانه ها (به جای تلویزیون)
• سر در مغازه ها
• ویترین مغازه ها
• فضای داخل مغازه ها (به صورت آویزان از سقف)
• ادارات
• اتاق های کنفرانس
• تلویزیون های شهری
• پخش تصویر زیر آب (آبنمای تصویری)

کیفیت تصویر:
کیفیت تصویر در این صفحه نمایش بر 3 پایه اصلی استوار است:
1. کیفیت پرده نمایش :
2. کیفیت پخش تصویر دستگاه ویدئو پرژکتور
3. کیفیت فیلم یا عکس در حال پخش

سایز صفحه نمایش:
از مزایای بزرگ این سیستم عدم محدودیت در سایز صفحه نمایش می باشد. این سیستم در سایز هایی بین "30 تا مرز "600 قابل اجرا می باشد ولی با توجه به هزینه پروژکتور ها ، این سیستم معمولاً برای سایزهای کوچکتر از "70 مقرون به صرفه نمی باشد. هرقدر که سایز صفحه نمایش بزرگتر باشد ، فاصله مورد نیاز بین صفحه نمایش و پروژکتور نیز بیشتر خواهد بود. بدیهی است با بزرگ شدن صفحه نمایش ، نیاز به پروژکتور های حرفه ای تر احساس می شود.

در اجرای صفحه نمایش به صورت آویزان می توان به جای شیشه از پلکسی استفاده کرد. در این صورت احتمال شکسته شدن و یا ترک شیشه از بین می رود و در صورت برخورد اشخاص با صفحه ، جراحت خاصی به وجود نمی آید. استفاده از پلکسی به جای شیشه موجب هرچه راحت تر شدن حمل و نقل صفحه نمایش و اصطلاحاً پرتابل شدن آن می شود.

در صفحه نمایش آویز می توان برای شیشه فریم استیل نیز اجرا کرد که موجب زیبا شدن کار و همچنین رفع خطرات احتمالی از شکستن شیشه می شود. این فریم می تواند توسط مشتری و یا توسط شرکت ایمن سازان قوام تهیه و اجرا شود.

در مقایسه صفحه نمایش با تلویزیون های خانگی می توان اذعان داشت که این صفحات نمایشی در هر سایزی موجود می باشند و این در صورتی است که ماکزیمم سایز روتیین تلویزیون های خانگی "60 بوده و برای خرید سایز های بزرگتر باید مبالغ هنگفتی هزینه شود و در صورت عدم موجودیت آن مدت زمان سفارش تا تحویل محصول بسیار طولانی خواهد بود.
در مقایسه صفحه نمایش با تلویزین های شهری ، اولین برتری صفحات نمایشی ، کیفیت فوق العاده آن می باشد که به هیچ عنوان قابل قیاس با کیفیت تلویزیون های شهری نیست.برتری دوم آن قیمت پایین تر و هزینه نگهداری کمتر نسبت به تلویزیون های شهری است ؛ چراکه این تلویزین ها از هزینه نگهداری بسار بالایی برخوردارند.

در فضاهای Indoor و یا خانگی ، این سیستم در تمام 24 ساعت شبانه روز قدرت تصویردهی دارد.
در فضا های Outdoor صفحه نمایش ، قابلیت پخش تصویر در ساعات عصر به بعد که نور خورشید کم شده و از بین می رود را داشته و در سایر ساعات تصویر با قدرت کم قابل پخش می باشد. شرکت ایمن سازان قوام در آن ساعات ، پخش تصویر را توصیه نمی کند ، چراکه قدرت هر منبع نور (در اینجا پروژکتور) نسبت به نور خورشید ناچیز بوده و توان انتشار نور و درنتیجه ایجاد تصویر را ندارد.
با توجه به اینکه اکثر رفت و آمد ها در ساعات غروب به بعد انجام می گیرد و گیرایی تمام تصویر های موجود در خیابان در ساعات تاریکی بسیار بیشتر است ، این عیب از جمله معایب بزرگ به شمار نیامده و کیفیت استثنائی این سیستم در شب جبران ساعات خاموشی آن در روز را خواهد کرد.

انواع لایه های تصویری:
لایه های تصویری در دو نوع شفاف و مات به بازار عرضه می گردند.
لایه های تصویری مات:
این لایه ها خاکستری رنگ بوده و قدرت جذب بسیار بالای نور را دارند. این لایه ها همانند لایه های مات کننده شیشه بوده و در زمان خاموشی پروژکتور دید شیشه از سمتی به سمت دیگر را کور می کنند.
این لایه ها تا 99% از ورود اشعه UV جلوگیری کرده و با توجه به قدرت بالای آن ها در دفع نور مرئی و همچنین اشعه گرمایشی خورشید ، می توانند تا 70% در رنگ پریدگی اجسام کاهش ایجاد کنند.
لایه های تصویری شفاف:
این لایه ها بی رنگ بوده و قدرت جذب نور کمتری نسبت به لایه های مات دارند. تصویر لایه های شفاف در حدود 80% تصویر ارائه شده توسط لایه های مات می باشد. مزیت لایه های شفاف به مات ، شفاف بودن آنهاست به گونه ای که نه تنها در زمان های خاموشی پروژکتور دید شیشه کور نمی شود بلکه در صورت پخش فیلم ، تصویر به صورت شناور در آمده و هم تصویر و هم محوطه پشت شیشه همزمان دیده شوند.
این لایه ها نیز تا 99% از ورود اشعه UV جلوگیری می کنند ولی با توجه به عدم توانایی در دفع نور مرئی و اشعه گرمایشی خورشید ، تنها 50% از میزان رنگ پریدگی اجسام می کاهند.

مزایای استفاده از این لایه ها
• زاویه دید گسترده
• حفظ رنگ طبیعی تصویر در زوایای مختلف
• قابل استفاده در شرایط نور طبیعی
• قابل برش به شکل ها و سایز های مختلف
• سبک
• نصب آسان و سریع
• قابل نصب بر روی شیشه و پلکسی برای ایجاد صفحات قابل حمل

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تبدیل شیشه به مانیتور
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط