ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

تلفن بیسیم تک خط مدل KX-PRS120

تلفن بیسیم تک خط مدل KX-PRS120

قیمت : تماس بگیرید

تلفن بیسیم تک خط مدل KX-PRS120
++++++++++++++++++++++++
* تلفن بی‌سیم با ظرفیت‌های غیرقابل‌باور
نسل جدید تلفن‌های بی‌سیم به‌گونه‌ای است که با ظاهری کاملاً متفاوت امکاناتی خاص را به کاربران خود ارائه می‌دهد. همگام‌سازی با طراحی‌های جدید منازل و محیط‌های کار یکی از دلایل اصلی تولید و طراحی این تلفن‌های هوشمند است که پاناسونیک اعلام کرده است. پاناسونیک این محصول را با 5 ویژگی خاص معرفی کرده است که در ابتدا به شرح آن‌ها می‌پردازیم.

* تلفنی باریک و شیک
طراحی مدرن و شیک این گوشی بارنگ ترکیبی سفید و مشکی به‌خوبی توانسته است با اتاق‌های شیک هم‌خوانی داشته باشد. طراحی جمع‌وجور و سایز و ابعاد کوچک KX-PRS120 باعث شده تا در هرمکانی به‌راحتی قرار گیرد.

* صفحه کلیدی درخشان مانند الماس
صفحه‌کلید به‌هم‌پیوسته اما با شیارهایی بسیار کوچک در کنار یکدیگر با طراحی بسیار متفاوت به‌گونه‌ای است که در هنگام مشاهده فرد تصویری از الماس، خطوط و درخشش آن را می‌بیند. کلیدهای 2و5 و 8 و 0 در مرکز با چیدمان خاص و زاویه‌ای خم در طراحی کلیدهای کناری دقیقاً یادآور طراحی الماس است.
درخشش خیره‌کننده این صفحه‌کلید قطعاً یکی از زیبایی‌های این محصول شگفت‌انگیز است.

*طراحی زیبا، ویژگی باورنکردنی برای سهولت در استفاده
وجود صفحه نمایشگر 2.2 اینچی رنگی به آسان‌تر کردن استفاده از محصول کمک بسزایی می‌کند. طراحی زیا و منحصربه‌فرد قرارگیری تلفن را در دست آسان‌تر می‌کند هم‌چنین وجود این LCD فعال‌سازی تنظیمات را برای افراد لذت‌بخش‌تر می‌کند.

* تماس‌های ورودی را به‌دلخواه خود مسدود کنید
با استفاده از لیستی که پاناسونیک لیست ممنوعه در دفترچه تلفن قرار داده است می‌توان تا 100 شماره را در حالت مسدود قرارداد. در این حالت در صورت دریافت تماس از شماره‌ای که در لیست سیاه قرار دارد فرد متوجه دریافت تماس نمی‌شود به این معنا که تماس در حالت بی‌صدا است.

* اشیاء گم‌شده را پیدا کنید
در این دسته از تلفن‌ها می‌توان 4 شی و یا گزینه را مشخص نمود که در صورت پنهان شدن هر یک از اشیاء می‌توان با فشردن کلیدی خاص از روی تلفن بی‌سیم آن را پیدا نمود (این برنامه نیازمند برنامه‌ریزی خاص است).

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره *********** تماس حاصل فرمائید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تلفن بیسیم تک خط مدل KX-PRS120
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :