ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

تلفن گویا مطب ها و مراکز درمانی

تلفن گویا مطب ها و مراکز درمانی

امروزه تلفن در شبکه های ثابت و شبکه های همراه یکی از در دسترس ترین ابزاری است که، در اختیار افراد می باشد و از طریق آن می توان با مراکز درمانی ارتباط برقرار نمود. ضریب نفوذ بالا، عدم نیاز به تجهیزات خاص، سادگی، ارتباط دو طرفه و پوشش نیازهای مختلف باعث شده است رسانه تلفن و ارتباطات صوتی، از اهمیت ویژه ای برخوردار گردد. عنوان تلفن گویا دامنه بزرگی از سیستمهای مختلف کامپیوتری که از طریق خطوط تلفن به مخاطبین سرویس دهی می نمایند را شامل می شود.
نرم افزار تلفن گویا به منظور دستیابی مراجعین تلفنی به اطلاعات خاص و یا برقراری ارتباط مستقیم میان مراکز و مخاطبان بصورت گویا طراحی شده است. با این امکان، تمامی مراکز درمانی می توانند بدون هیچگونه محدودیتی، اطلاعات مرکز و خدمات قابل ارائه توسط آن مرکز را (ضمن طبقه بندی) بصورت گویا و شبانه روزی در اختیار مراجعین تلفنی خود قرار داده و به سادگی این اطلاعات را بروز رسانی کنند. استفاده از سیستم تلفن گویا علاوه بر صرفه جویی در هزینه نیرو همچنینمی تواند بطور چشمگیری در زمان پاسخگویی پرسنل به سوالات تکراری و عمومی نیز صرفه جویی کند .
مراکز درمانی، بیمارستان ها و مطب ها اگر تاکنون با مشکل نوبت دهی بیماران و شلوغی مراکز و مطب خود مواجه بوده اند می توانند اطلاعات بیماران را با سرعت در دسترس خود قرار دهند با این امکان می توانید بیماران خود را کاملا راضی نگه داشته و از تمام امکانات این سیستم بهره مند گردند .
برنامه ای که دارای قابلیت های فراوان برای راحتی در کار شما طراحی شده و نسبت به برنامه های مشابه کاملا پر قدرت تر، سودمندتر و کم هزینه تر می باشد . فقط با دریافت Demo و امتحان آن می توانید در صورت نیاز از آن بهره مند گردید. این محصول یک نرم افزار تلفن گویا است که، توسط کامپیوتر یک تلفن گویا با تمامی امکانات برایتان راه اندازی می کند.
از طریق این نرم افزار شما می توانید، توسط تلفن بیماران خود را نوبت دهی نمائید و توسط کاربر تعریف شده بیماران و زمان کاری را مدیریت نموده و از وقت خود به بهترین نحو بهره مند گردید .
سرویس های برنامه:
1-تعریف ساعات کاری پزشکان
2-تعیین تعداد بیماران در ساعات کاری پزشکان
3-تعیین زمان نوبت دهی بیماران
4-امکان مشخص نمودن اطلاعات دریافتی توسط کاربر سیستم
5-امکان رزرو نوبت توسط صوت بیمار
6-انصراف از زمان رزرو توسط بیمار



سرویس های در حال بروز رسانی:
1-ثبت اطلاعات بیمار و پرسنل
2-ارائه کارت شناسایی به بیمار و پرسنل
3-قرار گرفتن بیماران در صف انتظار برای زمانی که نوبت دهی به اتمام رسیده است .
4-اطلاع رسانی هوشمند به بیمار در صورت لغو تاریخ و رزرو
5-امکان ارسال SMS
6-ثبت اطلاعات مالی
7-امکان تخصصی کردن برنامه با توجه به نیاز کاربر
شرکت فناوری اطلاعات دانشگاه با سابقه 12 ساله با هدف ارائه تخصصی محصولات نرم افزاری توانسته نرم افزار تلفن گویا را به بیمارستان ها و تمامی مطب های پزشکان ارائه دهد.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان اصفهان
آدرس :  استان اصفهان - اصفهان
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تلفن گویا مطب ها و مراکز درمانی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط