ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

تلویزیون ال ای دی سه بعدی اسمارت فورکای فلیپس TV L

تلویزیون ال ای دی سه بعدی اسمارت فورکای فلیپس TV L

قیمت : تماس بگیرید

تلویزیون ال ای دی سه بعدی اسمارت فورکای فلیپس TV LED 3D SMART 4K PHLIPS 55PUS9109

فلیپس در چند سال اخیر در کنار کیفیت محصولات ارائه شده در چرخه های مختلف تولیدی خود، توجهی دو چندان به زیبایی داشته است. سری 9 محصولات فلیپس همیشه پرچم‌داران بی چون و چرای این تولید کننده مجارستان در زمینه ارائه تصاویر با کیفیت در کنار انبوهی از امکانات بوده‌اند.امسال پرچم دار شماره 9 فلیپس همانند سال‌های گذشته بسیار زیبا است و در کنار زیبایی قادر یکی از معدود تلویزیون‌های موجود در بازار است که قادر به نمایش تصاویر با کیفیت 4K است.
این تلویزیون که یکی مهم‌ترین تولیدات سری سینمایی ال‌جی است، قادر به نمایش تصاویر سه بعدی با راهکار active فلیپس است. این تلویزیون هوشمند بوده و به سادگی به اینترنت متصل می‌شود و شما قادر خواهید بود تا از محتوای موجود در اینترنت و دنیای سه بعدی فلیپس استفاده نمایید. یکی از لذت بخش ترین امکانات این تلویزیون هوشمند امکان کنترل تلویزیون توسط نسل تازه کنترل هوشمند فلیپس است که به شما این امکان را خواهد داد تا با صدا، حرکت دست و یا دکمه های قرار گرفته بر روی سطح صیقل خورده آن به هدایت تلویزیون خود بپردازید.
این تلویزیون برای اتصال به اینترنت نیازی به سیم ندارد و شما قادرید تا از طریق Wi-Fi به نت متصل شوید. در کنار این اتصال امروزی شما 4 ورودی HDMI و سه ورودی USB خواهید دید که توسط مهندسان کره ای به زیبایی در سطح پشتی سیاه رنگ فلیپس قرار گرفته‌اند، در کنار این دو درگاه، خروجی صدای دیجیتال و وردی تصویر کامپوننت جای گرفته‌اند.



خرید با نازل ترین قیمت از فروشگاه آنلاین بانه ویترین
www.banehvitrin.org
www.baneh.info
تماس با پشتیبانی فروش
***********-8-9
***********-9
***********
مشاوره و پاسخگویی تلفنی 24 ساعته
لذت یک خرید واقعی و غیر حضوری را با ما تجربه کنید

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان کردستان
آدرس :  استان کردستان - بانه
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تلویزیون ال ای دی سه بعدی اسمارت فورکای فلیپس TV L
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط