ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

تلویزیون ال ای دی فول اچ دی اسمارت ال جی 47LB580V

تلویزیون ال ای دی فول اچ دی اسمارت ال جی  47LB580V

قیمت : تماس بگیرید

خرید با نازل ترین قیمت از فروشگاه آنلاین بانه ویترین
www.baneh.info
تماس با پشتیبانی فروش
***********-9
***********-9
***********
***********
مشاوره و پاسخگویی تلفنی 24 ساعته
لذت یک خرید واقعی و غیر حضوری را با ما تجربه کنید


تلویزیون ال ای دی فول اچ دی اسمارت ال جی TV LED FULL HD SMART LG 47LB580V

یکی دیگر از محصولات 2014 ال جی تلویزیون هوشمند 47LB580V است که دارای صفحه نمایش 47 اینچ با وضوح فول اچ دی است .این نمایشگر دارای 120 MCI است که تاری تصویر در حرکات سریع را کاهش می دهد تا تصویری واضح و شفاف به شما ارائه شود.با خرید این تلویزیون می توانید شاهد کانال های دیجیتال باشید و از برنامه های آنها بهرمند شوید. ال ای دی بک لایت ال جی دارای تکنولوژی نور پس زمینه LED است که سبب نمایش رنگ های غنی و کنتراست بالا می شود در ضمن مصرف انرژی تا حد قابل ملاحظه ای پایین می آید. وای فای داخلی برای دستگاه تعبیه شده است تا بتوانید سریع و آسان به اینترنت دسترسی داشته باشید.
با سیستم اشتراک هوشمند تلویزیون ال ای دی ال جی 47LB580 به اشتراک گذاشتن و دسترسی به محتوای مختلف بر روی دستگاه های مختلف، را داشته باشید. ال جی SmartShare اتصال به دستگاه های دیگر را راحت کرده است، کافی است با اشتراک ال جی خود وارد سیستم شوید و به محتویات تلویزیون حتی بیرون از خانه دسترسی داشته باشید

امکانات برجسته این تلویزیون ال ای دی را به شما معرفی میکنیم

به اشتراک گذاشتن مطالب
امکان دسترسی و اشتراک گذاری آزادانه محتویات دستگاههای مختلف,چه اینکه شما در داخل یا خارج از خانه خود باشید. اشتراک گذاری هوشمند™ LG اتصال دستگاه های مختلف را در خانه آسان می کند . با ورود به حساب کاربری LG خود سیستم اجازه دسترسی به سرگرمی هایتان را در بیرون از خانه می دهد.

جستجو

جستجوی هر چیزی در هر زمان که شما می خواهید.
تنها با نوشتن یا گفتن کلمات کلیدی و جستجوی جهانی فورا لیست مرتبط با مطالب VOD,برنامه پخش, فیلم های آنلاین یوتیوپ را در اختیار می گذارد. بهترین عملکرد جستجو تا به حال، امکان جستجوی هر چیزی را بر روی تلویزیون می دهد، با تلویزیون هوشمند ال جی سرگرمی هایتان غنی تر می شوند.


به اشتراک گذاشتن صفحه نمایش

آزادانه و بدون هیچ زحمتی ازمرزهای صفحه نمایشگر عبور کنید. با اشتراک گذاری هوشمند LG بازتاب بین صفحه نمایش و سایر دستگاه های هوشمند فوق العاده آسان و کاربرپسند ساخته است.


ابر LG

با سرویس ابر LG شما می توانید مطالب خود را در تلویزیون هوشمند از هر نقطه و در هر زمان پخش کنید سریع به فیلمها ، موسیقی و عکس های دستگاه های دیگر دسترسی می یابید، و از آنها در تلویزیون خود لذت ببرید.

ماشین زمان

دیگر لازم نیست نگران از دست دادن برنامه ی مورد علاقه ی خود باشید .
با نسخه ی تازه و به روز شده ماشین زمان تلویزیونهای ال جی میتوانید برنامه ی مورد علاقه ی خود را ثبت کنید طوری که هر زمان تمایل داشته باشید آن را متوقف کنید یا به عقب و جلو ببرید و یا دوباره آن را ببینید .

Wi-Fi Built-in

بدون درز از سرگرمی های خانگی باWi-Fi Built-in لذت ببرید.(درست مانند گوشی های هوشمند، LG SMART TV هم اکنون تراشه های Wi-Fi ساخته شده را در سیستم دارد، که اجازه اتصال و دسترسی بیشتر رابه تلویزیون می دهد.


پانل IPS

به آن دست بکشید تااین ویژگی را لمس کنید
راز پنهان در زاویه دید برتر تلویزیونهای ال جی کیفیت پنل آن است . درست همانند اینکه کیفیت دانه ها ‚ کیفیت قهوه را تعیین می کنند ‚ در تلویزیون نیز کیفیت پنل کیفیت تلویزیون را مشخص می کند . استفاده از پنل IPS در تلویزیونهای ال جی دلیل باعث شده که صفحه نمایش این تلویزیونها شفافتر ‚ سازگار و محکمتر باشند .

دقت رنگ واقعی

IPS در کیفیت HD این احساس را به ارمغان می آورد که تصویر مشاهده شده در تلویزیون با تصویر واقعی از لحاظ رنگ کاملا مشابه و یکسان است .( فناوری پس زمینه : دلیل استفاده افراد حرفه ای از پنل های IPS این است که رنگ واقعی از تصویر را به نمایش می گذارد )


وضوح تصاویر متحرک

پانل IPS نسبت به پنل های معمولی این برتری را دارد که در تصاویر با حرکات سریع ‚ تصاویر را شفاف و بدون تیرگی ارائه میدهد .
( فناوری پس زمینه : به دلیل وجود ساختار پیشرفته از کریستال مایع ‚ تکنولوژی IPS می تواند تصویر دقیق با کمترین تاری را در تصاویر در حال حرکت ارائه دهد . )

صفحه نمایش مقاوم

پنل های IPS در مقایسه با پنل های عادی و ضعیف بسیار پایدار و نسبت به آسیب مقاوم هستند . میتوانید این را با یک ضربه ی نوک انگشت بر روی صفحه نمایش امتحان کنید .
( در پنلهای AV به دلیل آرایش عمودی کریستال مایع هنگام دریافت شوک یا ضربه مدتی زمان می برد تا بهبودی خود را بازیابد اما در پنل های IPS به دلیل آرایش افقی کریستال مایع این بهبود وضعیت سریعتر صورت می گیرد . )


موتور XD سه گانه

از کمال مطلق رنگ ‚ کنتراست و وضوح با موتور XD سه گانه لذت ببرید .
آخرین و پیشرفته ترین موتور XD سه گانه ال جی بالاترین سطح کیفیت رنگ ‚ کنتراست و وضوح را برای بهترین و بالاترین کیفیت تصویر به ارمغان می آورد .


تصاویر جادویی

تصاویر جادویی ال جی به شما این امکان را می دهد تا به راحتی عناصر تصویر را به میل خود تنظیم کنید . مانند سیاه و سفید / رنگی / وضوح و میزان نور پس زمینه

صدای شفاف

مکالمه ی واضح و شنیدنی با صدای شفاف II در تلویزیون های ال جی لذت ببرید.
شفافیت صدای II در تلویزیون های ال جی به طور خودکار صدای انسان را در فیلم ها و برنامه های تلویزیونی تشخیص داده و آن را افزایش می دهد تا آنها را قابل شنودتر از صداهای پس زمینه سازد


فیلم USB

به راحتی USB یا هارد خارجی خود را به محل ورودی USB تلویزیون خود وصل کنید و از محتویات آن بر روی صفحه نمایش تلویزیون خود لزت ببرید .


DIVX HD

تلویزیون های ال جی دارای DivX Certified® می باشند و شما میتوانید فیلم هایی را با کیفیت بالای 1080p HD با آن مشاهده نمایید . از محتوای گسترده و برتر اینترنت از طریق ورودی DivX HD بر روی تلویزیون خود لذت ببرید .



صرفه جویی در مصرف انرژی هوشمند


ویژگی صرفه جویی در مصرف انژی هوشمند به کاربر کمک می کند که تا حدودی در مصرف انرژی صرفه جویی کند .



خرید با نازل ترین قیمت از فروشگاه آنلاین بانه ویترین
www.baneh.info
تماس با پشتیبانی فروش
***********-9
***********-9
***********
***********
مشاوره و پاسخگویی تلفنی 24 ساعته
لذت یک خرید واقعی و غیر حضوری را با ما تجربه کنید

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان کردستان
آدرس :  استان کردستان - بانه
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تلویزیون ال ای دی فول اچ دی اسمارت ال جی 47LB580V
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط