ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

تلویزیون ال ای دی فول اچ دی ال جی 60LB563

تلویزیون ال ای دی فول اچ دی ال جی  60LB563

قیمت : تماس بگیرید

یکی از تازه‌ترین ساخته های ال‌جی که با هدف فروش تلویزیون‌هایی با صفحات بزرگ‌تر و با امکانات اولیه مناسب تولید شده است و تلاش دارد تا همه نیاز های روزانه کاربران خود را برآورده نماید. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر Full HD است و از زاویه دید گسترده ای به لطف استفاده از تکنولوژی IPS بهره‌مند است.
در این تلویزیون دو درگاه USB و سه ورودی HDMI به همراه ورودی‌های همیشگی کامپوننت و کامپوزیت جای گرفته‌اند که در کنار خروجی صدا و خروجی هدفون مجموعه ای اولیه از درگاه های ارتباطی را شکل می‌دهند. این محصول از طراحی خوبی برخوردار است و به لطف قاب بندی یک تکه ال‌جی و پایه‌هایی که به تازگی این تولید کننده کره ای در طراحی خود به کار گرفته است بسیار زیبا به نظر می‌رسد.
این تلویزیون دارای قابلیت ماشین زمان است و برای این منظور شما نیاز دارید تا هارد دیسکی با ظرفیتی بیش از 40 گیگابایت را به آن متصل نمایید. به جز توانایی ضبط تصاویر در حال پخش شما قادر خواهید بود از طیف وسیعی از فرمت های صوتی و تصویری به کمک قابلیت پخش از طریق USB بهره‌مند شوید.
LG 60LB563

این روزها دیگر کمتر کسی نام گلد استار به یادش مانده است. کمپانی کوچکی که در کره جنوبی برای اولین بار شروع به ساخت رادیو و سپس تلویزیون کره ای نمود. آغاز گسترش تولیدات جدید سبب شد که این نام بیشتر شناخته شود اما درست در همان روزها گلد استار تبدیل به ال‌جی شد. این گسترش تا جایی ادامه پیدا کرد که این روزها مقام خود را در تولید کنندگان برتر صفحات نمایش هر روز بهبود ببخشد. گلد استار این روزها با عرضه انواع و اقسام گجت های مختلف – از یخچال‌هایی که دی اکسید کربن کمتری تولید می‌کنند، تا ساعت هوشمند – بازیکنان زیادی در بازی‌های مختلف تکنولوژی را با پیراهن خود به بازی فرستاده است. سری G موبایل‌های هوشمند، یخچال‌های بنتلی، ماکروویو های سولاردوم و ... در این میان هر یک از این محصولات معمولا طیفی قابل قبول از تولیدات را می توان یافت. مثلا اگر قرار است در زمینه گوشی موبایل شما با G3 و از سمتی G90 مواجه باشید در تلویزیون هم این اتفاق تکرار می شود. با ما همراه باشید تا نگاهی جدی تر داشته باشیم به یکی از محصولات سری 5 ال جی که در سال 2015 – 2016 و با کد LB در بازار کشورمان معرفی شدند.


طراحی - ساخت

میان رده های ال‌جی همواره سرفراز بوده‌اند و می‌توان از آن‌ها انتظاری بیش از سایر میان رده‌ها داشت. سری LB563 که در ابعاد 42، 47، 50 و 55 اینچی تولید شده است و به جز مدل 32 اینچی که از کیفیت HD برخوردار است مابقی دارای تصویری Full HD هستند. در این سری خبری از بدنه های خوش ساخت فلزی نیست و به جز پایه‌ها که تلفیقی از ماده ای شبیه باکالیت و فلز اند در بدنه این محصول اثری از مواد با کیفیت و گران قیمت به چشم نمی‌خورد. پایه‌هایی که به زیبایی در دو سمت بدنه قرار می‌گیرند و حس خوبی از استحکام را به کاربر القا می‌کنند.
برای کنترل دستی این تلویزیون، این بار ال‌جی بر خلاف منطق قبلی خود عمل کرده است. تولید کننده ای که از میان رده تا پرچم دار خود را با کنترل گر هایی یکسان در سال گذشته معرفی کرد این روزها خلاقیت بیشتری به کار گرفته است. دکمه های منحنی شده ای که برای فاصله بیشتر با سامسونگ در زیر نشان ال‌جی جا گرفته‌اند بسیار قابل فهم اند و نیاز به دیدن آن برای هدایت اولیه تلویزیون ندارید اما یافتن آن برای بار اول دشوار خواهد بود.
ریموت کنترل ارائه شده در این محصول تفاوتی با نسل گذشته خود ندارد. مستطیلی سیاه رنگ که نشان قرمز رنگ ال‌جی در آن خود نمایی می‌کند خوش دست است اما همچنان وزن کمی دارد. دکمه‌ها با مرکزیتی برای منو اصلی و دکمه های کم و زیاد صدا شکل گرفته‌اند و شما به سادگی می‌توانید محل آن‌ها را به ذهن بسپارید.
پشت این تلویزیون تمام درگاه های مورد نیاز شما در کنار هم قرار گرفته‌اند. شاید دسترسی به اینترنت نداشته باشید اما وجود ورودی کامپوننت، کامپوزیت و HDMI در کنار هم اگر چه از نظر تعداد محدود است اما برای نسل‌های متفاوتی از محصولات بستر مناسبی را ایجاد خواهد کرد. شما در کنار این ورودی‌ها دارای درگاه USB خواهید بود که برای اتصال هارددیسک و فلش ممو ری مناسبند. البته می‌توانید اگر گوشی موبایل هوشمند و تبلتی دارید که از قابلیت MHL پشتیبانی می‌کنند نیز از این درگاه استفاده کنید. یکی از این درگاه های USB را به عنوان منبع تغذیه و یکی از ورودی‌های HDMI برای انتقال تصویر قابل استفاده خواهند بود. در کنار این درگاه‌ها شما دو خروجی صدا نیز خواهید داشت. یکی خروجی اپتیکال صدا که برای انتقال صدا به سینمای خانگی مفید خواهد بود و دیگری خروجی هدفون که در مورد آن توضیح خواهیم داد.


امکانات

چند سالی است که فن آوری ارسال سیگنال‌های تلویزیونی به صورت دیجیتال توسط صدا و سیما در کشور راه اندازی شده و بالطبع نبود گیرنده دیجیتال داخلی در تلویزیون اتفاق خوشایندی نیست. این محصول دارای گیرنده دیجیتال داخلی است و شما می‌توانید تمام شبکه های دیجیتال را در آن به سادگی مرور کنید و هر زمان که نیاز داشته باشید با استفاده از امکان ماشین زمان ال‌جی که این روزها دومین نسل خود را تجربه می‌کند برای شما همیشه آماده است. زیاد پیش می‌آید که برنامه ای را دوست داشته باشید بعدا تماشا کنید و یا به آرشیوی فکر کنید که از برنامه های آشپزی برای خانم خانه می‌توانید بسازید. این‌ها امکاناتی است که در کنار خلاقیت‌های شما رنگ تازه ای خواهند گرفت و بعضا بسیار کارآمدند.
شما می‌توانید با اتصال حافظه جانبی به این محصول به پخش فیلم، موسیقی و یا عکس بپردازید. پشتیبانی از فرمت ها نیز در این تلویزیون مانند سایر پارامتر های قابل قبول است و شما طیف گسترده ای از فایل‌های مختلف را بدون نیاز به هیچ گونه پخش کننده بیرونی تصور کنید کانونی برای سرگرمی، حتی در ساده‌ترین تلویزیون‌های امروزی برای شما وجود دارد. به لطف خروجی 3.5 میلی متری موجود در پشت صفحه این تلویزیون موفق خواهید بود که در ساعات پایانی شب نیز برنامه های مورد علاقه خود را از دست ندهید.
البته باید در نظر داشت که اسپیکر های قرار گرفته در بنده این تلویزیون در نوع خود دوست داشتنی هستند. دو اسپیکر 10 واتی که قادرند صدایی با توان اسمی 20 وات را برای شما محیا کنند و کیفیتی قابل قبول داشته باشند. همان طور که می‌دانید اگر نیاز به صدایی با جزئیات بیشتر در جا گیری صدا هستید باید هزینه ای بیش از خرید یک تلویزیون را در نظر داشته باشید. تلویزیونی با این مشخصات در کنار یک سینمای خانگی میان رده تلفیقی دوست داشتنی خواهد بود.


سخن نهایی

پیش از این نیز گفته‌ایم که برای داشتن یک تلویزیون مناسب حتما نیاز نیست که اقدام به خرید یک تلویزیون پیشرفته و هوشمند کنید. می‌توانید با انتخاب درست سایر محصولاتی که می‌توان در کنار تلویزیون استفاده کرد هوشمندانه تر خرید کنید. به عنوان مثال شما می‌توانید در این تلویزیون به وسیله دانگل HDMI امکانات جالبی را اضافه کنید. می‌توانید مانند تلویزیون‌های پیشرفته امروزی از Miracast، AirPlay، DLNA و ... برخوردار شوید. به نظر می‌رسد این تلویزیون با توجه به بهایی که برای آن پرداخت می‌کنید گزینه ای دوست داشتنی است که به سادگی نمی‌توان از خاطر برد.
خرید با نازل ترین قیمت از فروشگاه آنلاین بانه ویترین
www.banehvitrin.org
www.baneh.info
تماس با پشتیبانی فروش
***********-8-9
***********-9
***********
مشاوره و پاسخگویی تلفنی 24 ساعته
لذت یک خرید واقعی و غیر حضوری را با ما تجربه کنید

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان کردستان
آدرس :  استان کردستان - بانه
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تلویزیون ال ای دی فول اچ دی ال جی 60LB563
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :