ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

تلویزیون سونیSony 3D LED 46W900

بهترین کیفیت تصویر:تکنولوژی cutting-edge سونی،بهترین کیفیت تصویر را ارائه می نماید. صفحه نمایش انحصاری TRILUMINOS™سونی با نور پس زمینه پالتی عریض از رنگهای طبیعی مطابق با تلویزیونهای مرسوم فراهم میسازد، باعث می شود شما تصاویر را واضحتر و طبیعی تر ببنید.
صدای غنی و قانع کننده قسمتی حیاتی از تجربه سرگرمیهای BRAVIAی شماست. بلندگوهای انحصاری سونی برای ایجاد صدای باس پرقدرت و صدای زیر میان دامنه طراحی شده، تا شدت و عمق بیشتری به آنچه شما می بینید بیفزاید. خط انتقال پیشرفته آن، برای افزایش بیشتر صدای باس و بدنه حجیم بلندگو بازسازی شده است.
با روش ساده اتصال، تکنولوژی انحصاری انعکاس آینه ای One-touch سونی به شما اجازه میدهد تا عیناً آنچه را که در روی گوشی هوشمندتان می بینید، بصورت بیسیم بر روی صفحه نمایش BRAVIA مشاهده کنید. فیلمها، عکسها، برنامه ها و بازیهای شما هنگامی که بر روی یک تلویزیون به اشتراک گذاشته میشوند، با یک صدای شفاف تقویت شده به وسیله بلندگوهای BRAVIA عالی به نظر میرسند. فقط گوشیتان را با استفاده از از قابلیت NFC به تلویزیون با قابلیت One-touch متصل کنید تا قابلیت کنترل از راه دور و اتصال بیسیم بطور آنی برقرار شود. 
http://www.shahredigi.com

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان غربی
آدرس :  استان آذربایجان غربی - تکاب
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تلویزیون سونیSony 3D LED 46W900
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط