ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

تولید و فروش انواع نماهای آلومینیومی لوور و کرتن و

تولید و فروش انواع نماهای آلومینیومی لوور و کرتن و

ارائه مشاوره تخصصی در زمینه طراحی ، ساخت قالب ، تولید و رنگ لوور
لوور آلومینیومی :
لوورهای آلومینیومی نسل جدیدی از نورگیرها می باشند که بسیار مورد توجه مصرف کنندگان از جمله طراحان پروژه های ساختمانی قرار گرفته اند.
این سیستم به دلیل سادگی و اقتصادی بودن و همچنین امکان نصب مستقیم بر روی انواع سیستم های شیشه ای ، ورق کامپوزیت وهرنوع نمای دیگربه این صورت که برروی نمای شیشه ای با فواصل معین جهت عبور نور مناسب بر روی زیر سازی فلزی نصب شده و همچنین بعضی مواقع باتوجه به نوع طراحی بر روی ورق کامپوزیت زیر متصل و سپس ورق اصلی به زیرسازی فلزی نصب مگردد.
ابعدلوورها معمولا به شکل مربع ،مستطیل یا دوکی شکل آماده شده و بانبشی آلومینیومی برروی زیرسازی فلزی یا ورق اصلی نصب می گردد که از این حیث طرفداران بسیاری را به سمت خود جلب کرده است.
آفتابگیرهای آلومینیومی یا شیدر(لوور – Louver)
لوور ها علاوه بر جلوگیری از تابش نورمستقیم خورشید، مهندسین معمار را در طراحی نمای زیبا کمک می نماید
برخی از انواع لوورها براساس شکل ظاهری عبارتند از:
لوور های دوکی
ماحصل آن علاوه بر زیبایی نما سایبان های کاربردی و مفید است.این سیستم متشکل از سه قطعه اصلی می باشد که با اتصال به سازه بوجود آورنده مجموعه لوور می باشند این سه قطعه عبارتند از قطعه اتصال به سازه که با نام خورشیدی شناخته می شود و دارای دندانه هایی باشد که کلیت قرارگیری لوورها را از زاویه صفر درجه با افزایش 22/5 درجه ای حداکثر تا 67/5 درجه امکان پذیر می سازد. قطعه دوم با نام منقاری شناخته می شود که نگهدارنده ی قطعه اصلی می باشد و با دندانه هایی که در قسمت انتهایی آن می باشد از یک سمت به خورشیدی و از سوی دیگر به قطعه اصلی متصل میشود. ودر نهایت قطعه اصلی است که با مقطع دوکی شکل روی قطعه منقاری قرار گرفته و کلیت نما را می سازد.
در واقع این لوور ها نسل جدیدی از نورگیر ها هستند که در سایز های مختلف تولید شده و می توان آنها را به صورت های افقی و یا عمودی نصب نمود

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان مرکزی
آدرس :  استان مرکزی - اراک
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تولید و فروش انواع نماهای آلومینیومی لوور و کرتن و
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط