ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

تولید کننده تسمه نوار نقاله و ربات مکانیکی

** ایران کانوایر Iran conveyor ارایه دهنده تسمه نوار نقاله و روبات مکانیکی و هوشمند **

به دلیل بالارفتن هزینه های تولید که بخش اعظم آن مربوط به نیروی انسانی است موضوع اتوماسیون Automation در صنعت بسیار مورد توجه و حائز اهمیت است .از جمله سیستم هایی که از این تکنولوژی استفاده میکنند تسمه نوار نقاله و روبات های مکانیکی است .

امروزه جهت افزایش بازدهی و کم شدن هزینه ها در بیشتر واحد های تولیدی از تسمه های نوار نقاله به منظور جابه جایی و انتقال قطعات و مواد تولید شده یا Material handling استفاده می کنند .

نوار نقاله ها از نظر ارتفاع به 2 دسته تقسیم می شوند :

1-نوار نقاله با ارتفاع ثابت :

* ارتفاع دستگاه در طول آن ثابت بوده و با قراردادن محصولات تولید شده و قطعه های جانبی به وسیله اپراتور و یا سیستم روبات بر روی نوار نقاله قرار داده شده تا با حفظ ارتفاع به مکان مورد نظر انتقال یابد .

2- نوار نقاله با ارتفاع متغیر

* این نوار نقاله ساختار پیچیده تری نسبت به نوار نقاله با ارتفاع ثابت دارد به طوریکه دارای ویژگی شکست در طول مسیر بوده و میتوان شیب آن را با زاویه مورد نظر تنظیم کرده و در طول مسیر ارتفاع دستگاه را از صفر تا مقدار مشخص که بستگی به سفارش دارد تغییر داد .

هنگامی که قطعات و محصولات مورد انتقال به صورت خودکار از سیستم تولید کننده و یا اپراتور بر روی تسمه نقاله ریخته شود از این نوع استفاده شده و به مکان مورد نظر با ارتفاع مشخص منتقل می شود .

** کانوایر conveyor قسمتی از دستگاه های انتقال مواد در صنعت می باشد که دامنه کاربرد آنها بسیار وسیع بوده به طوریکه در گروه فناوری های مدرن و پیشرفته قرار می گیرد .
روبات ها در واقع ماشین هایی هستند که میتوان آنها را با توجه به دستورهای مختلف برنامه ریزی نموده و برای اهداف مختلفی چون جابجایی و دریافت اشیا بکار برد .

فکس : ***********

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: تولید کننده تسمه نوار نقاله و ربات مکانیکی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط