ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

خرید موبایل طرح اصلی در بانه GSM

خرید موبایل طرح اصلی در بانه GSM

قیمت : مراجعه به سایت

اگر شما یکی از طرفداران گوشی های قدرتمند امروزی که روانه ی بازار می شوند و از کاربری های جدید و بسیار متحیرکننده ای برخوردارند؛ هستید و اگر به طراحی ظاهری گوشی های موبایل بسیار اهمیت می دهید و بیش از همه مجذوب ظاهر بسیار شیک گوشی های کارامد مذکور شده اید اما توان مالی میلیونی لازم را حداقل در حال حاضر برای خرید آنها ندارید می توانید به سراغ نمونه های طرح اصلی آنها در بانه جی اس ام بروید.
موبایل هایی که با عنوان طرح اصلی یک نمونه ی اورجینال روانه ی بازار می شوند هیچ تفاوتی را از نظر ظاهر با نمونه ی اصلی ندارند و تنها تفاوت بین آنها در سخت افزار داخلی می باشد که آنهم بواسطه ی دلیلی برای کاهش قیمت نسخه ی طرح اصلی انجام می شود.

Banehgsm نیز یکی از فروشگاه های الکترونیکی است که با عرضه ی محصولات طرح اصلی توانسته ضمن اطلاع رسانی از ویژگی ها و امکانات این قبیل محصولات ، جای خود را بدرستی در بازار پیدا کند و سهم خود را به عنوان یک فروشنده ی معتبر به بهترین نحو به اجرا بگذارد. بانه جی اس ام یک فروشگاه کامل در زمینه ی فروش گوشی های موبایل است که وسعت آن از گوشی های اورجینال شرکت های معتبر تا نمونه های طرح اصلی آنها امتداد دارد ، بانه GSM با این کار خود نشان داده که به هیچ وجه قصد فریب مشتری را ندارد و زمانی که میزبان یک اسمارت فون می شود آنرا همانطور که هست برای مشتری توصیف می کند تا وی با آگاهی و با توجه به نیاز خود به خرید اسمارت فون مربوطه بپردازد. برای مثال طرفداران اپل براحتی می توانند آیفون 5S اصل ساخت شرکت اپل را هم اکنون از فروشگاه بانه جی اس ام خریداری کنند و از طرفی اگر توان پرداخت قیمت بالای آیفون 5S اصل اپل را ندارند ، اما واقعا شیفته ی طراحی شیک و کاربردی محصولات اپل هستند، می توانند باز هم از همین فروشگاه نمونه ی طرح اصلی آنرا با همان طراحی اما با امکاناتی محدودتر ( در قسمت پردازنده و سیستم عامل ) از بانه جی اس ام خریداری کنند. این مسئله در مورد گوشی های شاخص سامسونگ و اچ تی سی و هواوی و دیگر برندهای مطرح نیز صدق می کند. 

بانه gsm برای آنان که به طراحی ظاهری یک گوشی موبایل بیش از مسائل دیگر اهمیت می دهند و دوست دارند اسمارت فونی با طرح برندهای محبوبشان در دستشان باشد و ظاهر یک گجت بیش از هر چیزی دیگر در هنگام خرید در اولویت قرار دارد می توانند به خرید موبایل های طرح اصلی از بانه جی اس ام بپردازند و از امکانات آنها با وجود قیمت بسیار مناسبشان به بهترین نحو بهره ببرند.

بانه جی اس ام
تلفن : *********** - ***********
پست الکترونیک : [email protected]
وب سایت : www.banehgsm.com
آدرس : کردستان، بانه، خیابان شهدا، پاساژ ابراهیمی، طبقه زیر زمین، راهرو اصلی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان کردستان
آدرس :  استان کردستان - بانه
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: خرید موبایل طرح اصلی در بانه GSM
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :