ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

خرید و فروش شارژ همراه و پرداخت قبوض

خرید و فروش شارژ همراه و پرداخت قبوض

شارژ همراه
سایت echarge یکی از مجموعه سایت های شرکت توسعه ارتباطات شبدیز می باشد. شما با مراجعه به این سایت می توانید نسبت به خرید مطمئن آنلاین انواع شارژ تلفن همراه اقدام نمائید.
لازم به ذکر است با مشاهده تقاضای روزافزون کاربران به منظور خرید شارژ در کنار سایر خدمات شبدیز ، بر آن شدیم تا این خدمت را به کاربران خود ارائه دهیم و با توجه به مناسب دیدن این بازار به توسعه و گسترش آن پرداخته و بستری فراهم نمودیم تا شرکت ها و سایت های پربازدید بتوانند از این خدمت شرکت شبدیز استفاده نموده و کسب درآمد کنند.

پرداخت قبوض
شرکت شبدیز با توجه به تقاضای کاربران خود و در راستای افزایش رضایتمندی ایشان ، سامانه ی جدیدی با امکانات خاص راه اندازی کرده است.
در همین راستا سرویس جدید "پرداخت قبوض" به سایت نت شهر اضافه گردیده است که از طریق آن امکان پرداخت کلیه قبوضی که دارای شناسه پرداخت و شناسه قبض می باشند ، فراهم شده است.
با این روش دیگر لازم نیست کاربران وقت خود را در ترافیک و یا صف طولانی شعب بانک ها صرف نمایند.
بلکه در هر ساعت از شبانه روز ، درمنزل ، یا درمحل کار و در هر مکان دیگر حتی خارج از محل سکونت خود ، در جایی که فقط دسترسی به اینترنت داشته باشند می توانند قبوض خود را از طریق سایت نت شهر پرداخت نموده و دیگر نگران تأخیر و دیرکرد در پرداخت آن نباشند.
شما با دادن ایمیل و شماره همراه خود می توانید کد رهگیری و اطلاعات قبض های پرداخت شده را نزد خود برای همیشه نگه دارید.
همچنین می توانید با ثبت نام در سایت نت شهر و وارد شدن به پنل کاربری خود ، از قبض های پرداختی خود خروجی اکسل بگیرید و یا با جستجو ، قبض پرداختی مورد نظر خود را بیابید.

روش کسب درآمد
روش کسب درآمد به این صورت میباشد که با عضویت در سایت می توانید به قسمت ثبت سایت رفته و سایت یا وبلاگ خود را ثبت کنید ، پس از تایید سایت و یا وبلاگ ، کدی در اختیار شما قرار میگیرد که با قرار دادن آن در سایت و یا وبلاگ خود کاربران میتوانند از طریق سایت شما شارژ خریداری کرده و یا قبض بپردازند و درصدی از خرید آنها به شما تعلق میگیرد.

مزیتهای خدمات ما
• متاسفانه مشاهده شده که بعضی شرکتها برای راه اندازی سایت فروش کارت شارژ بصورت سالیانه از مشتریان خود مبلغی را دریافت میکنند که این مبلغ با توجه به نسبت سود حاصل از فروش کارت شارژ برای صاحبان سایتها به صرفه نیست. اما در روشی که ما ارائه میکنیم دیگر نیازی به خرید اسکریپت و یا هزینه سالیانه نیست .
• دریافت سود حاصله توسط شرکت شبکه ارتباط شبدیز تضمین شده است.

WebSite: http://Echarge.NetShahr.com

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان البرز
آدرس :  استان البرز - کرج
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: خرید و فروش شارژ همراه و پرداخت قبوض
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط