ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

دائره المعارف پزشکی تخصصی (ک.ج.پ: کتاب جامع پزشکی)

دائره المعارف پزشکی تخصصی (ک.ج.پ: کتاب جامع پزشکی)

قیمت : 19000

دائره المعارف پزشکی تخصصی (ک.ج.پ: کتاب جامع پزشکی) عظیم ترین کتاب طب بالینی قرن21
که اندر جهان اینچنین گنج نیست

پنج دائره المعارف الکترونیک با فرمت پی دی اف در یک سی دی با امکان جستجو و فهرست و اندکس کامل همگی اثر دکتر جاوید اشترانی متخصص داخلی در مقطع بورد تخصصی از دانشگاه تهران
یک) دائره المعارف پزشکی تخصصی (ک.ج.پ: کتاب جامع پزشکی) عظیم ترین کتاب طب بالینی قرن21 در1681صفحه رحلی (جدا از تصاویر) و فاصله خطوط 5میلیمتر با زبان تخصصی در حد متخصصین هر رشته بویژه متخصصین گروه داخلی (داخلی اطفال اعصاب روان پوست عفونی)
کتاب ملی پزشکی ایرانیان و فارسی زبانان
به انضمام معرفی مشروح الفبایی داروهای ژنریک و فهرست اسامی تجاری داروها
2فایل پرتست غدد و کلیه نیز در سی دی هست
زبان کتاب تخصصیست ولی بخش روان برای مطالعه عموم قابل استفاده است. در صورت تمایل فهرست کلی کتاب برای ای میل شما ارسال خواهدشد.

دو) مدبانک: بانک اطلاعاتی مراکز و اشخاص و قوانین و آمار مرتبط با بهداشت و پزشکی (بترتیب جامعیت برای تهران- ایران- جهان در178صفحه شامل کتاب دکترها با اسامی پزشکان و زندگینامه پزشکان نامی)

با بیش از 130تصویر و 50فیلم مربوط به ک.ج.پ و بیش از 80تصویر مربوط به مدبانک و 26تصویر مربوط به یادواره

سه) کتاب حرفهای خوب دنیا:ح.خ.د
کتاب حرفهای خوب دنیا دائره المعارف کلمات قصار و سخنان نغز در198صفحه رحلی
با سبک ویژه طبقه بندی سخنان شعر طنز حکایت شبیه کتاب کوچه شاملو یا امثال و حکم دهخدا ولی با سبک خاص و جامعیت برای همه سخنان (شعر یا حتی مطالب بلند...) و کلیدواژه های فارسی

چهار) کتاب جامع شخصیتها الف تا جیم و فایلهای نوشتاری باارزشی ازجمله کل شاهنامه و دیوان رودکی

پنج) مقالات غیرپزشکی دکتر اشترانی (ازجمله مقاله جامع زبان شناسی شامل ریشه واژه ها- کتاب نامها- بابک خرمدین- قذافیی – هوگو چاوز- افت مطالعه در هزاره سوم- شعر بلند بشر کجا می روی؟

کتاب کاغذی پزشکی (2جلدی اثر مولف) چاپ 1375 بود که بصورت دیژیتال نوآوری مداوم مِی شود. مدبانک بصورت کاغذی چاپ1377 بود و آنهم مدام نوآوری و اضافه شده. ح.خ.د بصورت کاغذی چاپ1382 بود که آنهم بصورت دیژیتال نوآوری مداوم مِی شود.

تماس *********** و ***********
[email protected]

برای دریافت نشانی و شماره حساب می توانید ازطریق موبایل یا تلفن ثابت یا ای میل تماس بگیرید یا پیام بفرستید. شماره حساب در هر یک از بانکهای ملت سپه رفاه پاسارگاد یا پارسیان موجود است و هر بانکی برایتان راحت تر است اعلام فرمایید. حساب ارزی نیز در بانک صادرات است.

نرخ سی دی با ارسال داخل ایران 14000تومان خواهدبود (واریز بانکی). ارسال به خارج با حواله 30دلار آمریکا به حساب ارزی ممکن خواهد بود ولی ابتدا تحقیق کنید که حواله ارزی به بانک .صادرات از کشور شما ممکن است یا نه (بعلت تحریم). می توانید از طریق دوستان و بستگان در ایران اقدام کنید.


اگر درخواست کنید این فایلها رایگان ارسال خواهندشد. مقدمه و فهرست کلی و اطلاعیه و راهنما و اندکس و علائم اختصاری و منابع کتاب جامع پزشکی و فایلهای مجموعه مقالات پزشکی و غیرپزشکی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: دائره المعارف پزشکی تخصصی (ک.ج.پ: کتاب جامع پزشکی)
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط