ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

دستگاه بیده دیجیتال سرویس فرنگی

دستگاه بیده دیجیتال سرویس فرنگی

قیمت : www.denizshop.ir

* خرید پستی و پرداخت مبلغ پس از دریافت کالا *
جهت مشاهده کالا ها لطفا به فروشگاه دنیزشاپ مراجعه نمایید
فروشگاه دنیز شاپ :
www.denizshop.ir
تلفن : *********** (گاها قادر به پاسخگویی نیستم لطفا پیامک بزنید)
ارسال توسط پست به سراسر کشور و تحویل 2 الی 3 روز کاری
------------------------
دستگاه دیجیتال بیده کلاسیو تحولی بزرگ در شستشوی فردی بوجود آورده است . این دستگاه با وجود امکانات پیشرفته ای که دارد شرایط مطلوب تر و با نشاط تری را جهت مراقبت ازشما و عزیزانتان فراهم می کند. دستگاه بیده کلاسیو قابل استفاده در منازل, بیمارستان ها, هتل ها ,مهد کودک ها و غیره بوده و همچنین برای افرادی با ناراحتی های مفصلی ,دیسک کمر, ناتوانی جسمی, بعد از عمل جراحی و زایمان بسیار مناسب است.
وجود چنین دستگاهی نه تنها شستشوی کامل و بهداشتی بدون نیاز به شستشو با دست و استفاده از دستمال را فراهم می کند بلکه صرفه جویی در مصرف آب را نیز به حداقل می رساند.علاوه بر آن این دستگاه قابلیت نصب بر روی انواع توالت فرنگی ها را داشته و به همراه کنترل ریموت دار دیجیتالی که برای این دستگاه تعبیه شده به راحتی می توان از این دستگاه استفاده کرد.این دستگاه بیده برقی جهت شستشوی بهتر دارای 2 نازل شستشو با قابلیت تنظیم میزان خروجی است .
همچنین می توان نوع پاشیدن آب را توسط ریموت دستگاه در 3 مرحله به راحتی تنظیم و استفاده کرد. بعد از شستشو، این دستگاه بطورخودکار شروع به تولید باد گرم کرده و تمامی قسمتهای که خیس شده را کاملا خشک می کند.دستگاه بیده برقی کلاسیو به سیستم گرم کن حلقه درب مجهز می باشد که استفاده از این سیستم، درمواقعی که محیط دستشویی سرد باشد بسیار کارایی دارد.
دستگاه بیده برقی کلاسیو با وجود امکانات پیشرفته ای که دارد شرایط مطلوب تر و با نشاط تری را جهت مراقبت ازشما و عزیزانتان فراهم می کند.
با خدمات پس از فروش پخش هیراد
توضیحات: شرایط فروش اقساطی کلیه محصولات پخش هیراد راه اندازی شده است . جهت دریافت اطلاعات یک سفارش برای محصولات/محصولات مورد نظر ثبت و در قسمت توضیحات سفارش درخواست خرید اقساطی را ذکر نمایید. پس از ثبت سفارش با شما تماس و هماهنگی خواهد شد.

www.denizshop.ir
* دریافت قیمت و خرید پستی فقط از طریق سایت دنیز شاپ*
www.denizshop.ir

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تجریش
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: دستگاه بیده دیجیتال سرویس فرنگی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :