ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

دستگاه GPS برای کنترل خدمات دهی به مشتریان

دستگاه GPS برای کنترل خدمات دهی به مشتریان

ساخت ایران- ایرانی کالای ایرانی بخر
امنیت آسایش و اطمینان خودروی شما ایرانی عزیز را گروه فناوی افرا با ردیابهای خودرویی تولیدی خود کاملتر مینماید.
گروه فناوری افرا بزرگترین تولید کننده دستگاههای ردیابی خودرویی و اشخاص با تکنولوژی روز دنیا و کامتلرین گارانتی و خدمات و پشتیبانی سریع و بهنگام محصولات خود را عرضه مینماید.

ویژگی های دستگاه ردیاب افرا: 1-وسیله ای کوچک و پرکاربرد بمنظور مکان یابی افراد و اشیاء مختلف. 2-مناسب برای محافظت از بیماران آلزایمری ، سالمندان و کودکان. 3-قابل استفاده بمنظور محافظت از انواع کیف و ساک دستی. 4-قابل استفاده در تورها و کاروانهای سیاحتی و زیارتی. 5-ردیابی لحظه به لحظه و آنلاین. 6- امکان مشاهده موقعیت دقیق بر روی نقشه. 7-یک سال گارانتی . 8-امکان خاموش کردن خودرو از راه دور . 9-ارسال هشدار جا به جا شدن خودرو . 10-ارسال هشدار باز شدن درب خودرو . 11-مشاهده آنلاین موقعیت خودرو .


شما با محصولات با کیفیت افرا میتوانید بازاریابهای شرکت خود را در هر کجا که باشند ، هر تعدادی که باشند ، روی نقشه های پنل ردیابی خود ملاحظه نمائید ، از رفتارهای حرکتی آنها ، مقدار مسافت های پیموده شده ، زمان پیمودن مسیر ، مقدار توقف ، سرعت حرکت ، ورود وخروج از مناطق تعیین شده آگاهی پیدا کنید و این اطلاعات بر روی سرور های شرکت ذخیره شده و شما میتوانید هر زمان که خواستید از این اطلاعات بهره ببرید.
شرکت ها امروزه برای کاهش هزینه ها و جلو گیری از تخلفات پرسنل شرکت خود نیازمند کنترل هر چه بیشتر پرسنل هستند ، دستگاه های ردیاب شخصی افرا با امکاناتی که در خود دارد این امکان را فراهم میکنید که شما به آسانی و با دقتی باورنکردنی این کار را انجام دهید .


برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت

www.afra-tech.ir مراجعه نمایید
***********

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: دستگاه GPS برای کنترل خدمات دهی به مشتریان
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :