ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

دوره غیرحضوری مدیریت عملکرد

دوره غیرحضوری مدیریت عملکرد

آموزش حرفه ای مدیریت عملکرد برای مدیران و متخصصان و کارشناسان منابع انسانی
یکی از موانعی که معمولاً مدیران در توسعه فردی با آن مواجهند، عدم امکان اختصاص وقت برای توسعه فردی و بهبود مهارتهای مدیریتیشان است. فاصله مکانی و زمان صرف شده در ترافیکهای سنگین مزید بر علت شده و ایشان را از این امر حیاتی برای کارراهه مدیریتی دورتر می کند. دوره غیرحضوری "مدیریت عملکرد بر مبنای توافقنامه های عملکردی" با هدف مشارکت و با تمرکز بر مدیران ارشد سازمانها و متخصصان منابع انسانی که متولی ساماندهی این امور در سازمان هستند در آبان ماه برگزار خواهد گردید. در این دوره مدیران از نگرش های سنتی ارزیابی عملکرد فاصله گرفته و از اینکه فرم واحدی را برای ارزیابی تمامی افراد مورد استفاده قرار دهند دوری می کنند. بدین ترتیب مفهوم مدیریت عملکرد فراتر از تنها ارزیابی کارکنان دیده شده؛ ضمن اینکه با مفاهیم شاخصهای کلیدی عملکرد، توافقنامه های عملکردی و دوره های ارزیابی و نحوه ارائه بازخورد و اقدامات اصلاحی نیز آشنا شده و فرمهای طراحی شده بدین منظور را دریافت خواهند نمود. منابعی نیز برای مطالعه بیشتر و فراتر از دوره به زبانهای فارسی و انگلیسی در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت.
دوره در روزهای کاری آبان ماه به صورت آنلاین برقرار بوده و هر روز مطالب جدیدی که متناسب با زمان در اختیار توسط مدیران طراحی شده برایشان ایمیل خواهد شد. خلاصه ی هر درس نیز به صورت پیامکی چندخطی برایشان ارسال می گردد. شایان ذکر است تمامی فرمهایی مورد استفاده در فرآیند مدیریت عملکرد توسط کارشناسان بین المللی طراحی شده و در داخل ترجمه و متناسب سازی شده نیز متناسب با مباحث مطروحه برای شرکت کنندگان ارسال خواهد گردید. به منظور تقویت تبحر، کارهای عملی نیز در دوره گنجانده شده که توسط مدرس دوره مورد بررسی قرار گرفته و بازخوردهای اصلاحی برای تک تک شرکت کنندگان ارسال خواهد گردید. همچنین شرکت کنندگان امکان خواهند داشت تا سؤالات موردی خود را در خصوص مباحث دوره از طریق ایمیل بپرسند و راهکار مناسب برای مشکلات عملی خود پیدا کنند.
در پایان دوره با توجه به فعالیتهای عملی انجام شده گواهینامه دوزبانه طی دوره توسط شرکت مشاوره منابع انسانی رایان راهبرد چابک به همراه بارکد پیگیری صادر شده که به منظور تأیید صحت، قابل مشاهده در وب سایت نیز می باشد صادر خواهد شد.
هزینه دوره برای هر نفر 95000 (نود و پنج هزار) تومان می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از شما دعوت می شود با شماره تلفن ******** داخلی 3 تماس برقرار نمایید.
لینک دانلود بروشور و محتویات دوره
از علاقه مندان به شرکت در دوره دعوت می شود جهت ثبت نام، فرم زیر را تکمیل نموده و به آدرس [email protected] ایمیل نمایند.
لینک فرم ثبت نام
کد QR دوره مدیریت عملکرد:
دوره آموزش اینترنتی آنلاین مدیریت عملکرد برای مدیران و سرپرستان
مدرس دوره:
آقای مراد احمدی پور
دانشجوی دکتری مدیریت منابع انسانی
دارای بیش از ده سال سایقه در مدیریت و مشاوره مباحث منابع انسانی
در شرکتهای معتبر و بین المللی
و طی دوره ها و سمینارهای متعدد داخلی در زمینه مدیریت منابع انسانی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: دوره غیرحضوری مدیریت عملکرد
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط