ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

ساخت، فروش و تعمیر پمپ وکیوم روتاری میز حکاکی CNC

ساخت، فروش و تعمیر پمپ وکیوم روتاری میز حکاکی CNC

ساخت، فروش و تعمیر پمپ وکیوم روتاری تک مرحله ای برای میز حکاکی CNC
ماشین سازی آرین وکیوم با بیش از سه دهه تجربه در زمینه طراحی، ساخت و تعمیر ماشین آلات صنعتی یکی از مبتکرین این صنعت می باشد. این مجموعه صنعتی در جهت رفع نیاز روز صنعت ایران قدم در راه تولید و تعمیر انواع پمپ وکیوم (مکش – خلاء) و بلوئر (دمش – فشار) گذاشته است و با بهره گیری از فن آوری روز دنیا و تجهیزات پیشرفته صنعتی بر بسیاری از موانع ساخت، تعمیر و پشتیبانی صنعت بلوئر و وکیوم فائق آمده است.
پمپ وکیوم روتاری وین تک مرحله ای پمپی دورانی بوده و جهت ایجاد خلاء تا 5 میلی بار قابل استفاده است. این پمپ شامل روتور، تیغه های مخصوص ، فیلتر، محفظه روغن و سایر متعلقات می باشد. این پمپ در سایز های گوناگون (1 تا چند صد متر معکعب در ساعت) ساخته می شود. روغن این پمپ مخصوص بوده و بسته به نوع گاز ورودی پمپ می توان از روغنهای متفاوتی استفاده نمود. دمای کاری پمپ ، میزان و کیفیت مناسب روغن ، تعویض بموقع و سرویس بهنگام پمپ می تواند عمر مفید آن را بطور قابل ملاحظه ای افزایش دهد. یکی از کاربردهای این پمپ ایجاد وکیوم برای میز CNC بوده که جهت حکاکی چوب مورد استفاده قرار می گیرد.
گروه صنعتی آرین وکیوم همگام با بازارهای جهانی، ارتباط با دانشگاههای داخلی و خارجی و موسسات عالی توانایی تامین قطعات، خرید و فروش، طراحی، ساخت، تعمیر و باز سازی پمپهای وکیوم و بلوئر در تمامی رنجهای کاری را دارد و برای رضایتمندی کامل مشتریان این صنعت، تعمیرات و فروش پمپهای وکیوم و بلوئر همراه با گارانتی می باشد.
این شرکت تعمیرات پمپهای وکیوم و بلوئر مارکهای مشهور جهان را از جمله Edwards , Oerlikon , Pfeiffer , Adixen , Aerzen , Varian , Robuschi , Becker , Alcatel , Nash , Simens , Sterling , Sihi , Dekker , Welch , Dresser و … با گارانتی و خدمات انجام می دهد.
همراه : ***********

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: ساخت، فروش و تعمیر پمپ وکیوم روتاری میز حکاکی CNC
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط