ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

سازنده انواع نوار نقاله و کانوایر معدنی و غذایی

سازنده انواع نوار نقاله و کانوایر معدنی و غذایی

قیمت : نوار نقاله از متری 350/000

ساخت انواع نوارنقاله های pvcوpu(پلی اورتان).
تولید کنده نقاله های استیلو مدولار.
سازنده سیستم های بارگیری و تخلیه در مدلهای ثابت,متحرک و تلسکوپی (کشویی)سیستم های انتقال بار به طرق مختلف
توسط نقاله ها , اسکروها و الواتور ها
کاربرد نقاله ها :
تسمه نقاله ها شامل اجزای استانداردی هستند که دارای ساختار ساده و پیشرفته ای بوده و نگهداری آنها ساده میباشد . این تسمه نقاله ها برای دستگاه های متحرک و ثابت به کار میرود . تسمه نقاله عمدتا در معادن یا صنایع مختلف جهت انتقال و بارگیری مواد گرانولی یا بسته بندی مورد استفاده قرار میگیرد . طبق ابزار های گوناگون موجود , سیستم انتقال میتواند یک عدد به صورت مستقل یا چند تسمه ای باشد و یا با سایر تجهیزات انتقال ترکیب شود . تسمه نقاله را میتوان به صورت افقی یا شیب دار نصب نمود تا نیاز خطوط انتقال را بر طرف ساخت.
اسکرو کانوایر :
اسکرو ها یکی از انواع سیستم های انتقال میباشند این سیستم توانایی حمل طیف وسیعی از مواد با دانسیته نسبتا بالا را دارا باشد . این خصوصیات در کار کرد اسکروها بسیار مهم بوده و علت آن این است که مارپیچ اسکرو بر روی شافت مرکزی آن ثابت شده است در بدنه آن میچرخد و طی این عمل مواد در امتداد کف و کناره ها فشرده شده و در فضای خالی ما بین مارپیچ و بدنه به حرکت در می آید . این امر باعث لغزیدن ذرات مواد بر روی یکدیگر میشود . با توجه به توان مهندسی و نرم افزاری و تجربیات گذشته در موضوع اسکروکانوایر خدماتی از قبیل طراحی و محاسبه و یا ساخت انواع اسکرو و ساخت اجزای یدکی آن پذیرفته میشود .

الواتور ها ( بالابرها ) :
انواع الواتور ها درتیپ های مختلف در صنایع معدنی ( سیمان گچ آسفالت یا پودر میکرونیزه ) و غذایی ( آرد نمک شکر و حبوبات ) و صنایع مشابه در دو نوع تسمه ای و زنجیری طراحی و ساخته میشود . در ساخت باگت آن از لبه های ضد سایش استفاده شده تا عمر باگت را افزایش دهد .

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: سازنده انواع نوار نقاله و کانوایر معدنی و غذایی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط