ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

سقف عرشه فولادی

سقف عرشه فولادی

سقف کامپوزیت عرشه فولادی یکی از روش‌های نوین اجرای سازه می‌باشد که امروزه طرفداران بسیار زیادی در دنیا دارد. سقف عرشه فولادی با ورق‌های گالوانیزه ذوزنقه‌ای شکل آجدار و حذف قالب بندی اجرا می‌شود.وزن این سقف نسبت به سقف‌های مشابه حدود 30 تا 60 درصد کمتر می‌باشد و سرعت اجرای این سقف حدود 12 برابر بیشتر از سقف های معمولی مانند دال بتنی و تیرچه بلوک می‌باشد.
عرشه فولادی امگا دک با داشتن فرمی منحصر بفرد در تولید عرشه‌های فولادی که نتیجه تلاش و تحقیق مدیران گروه صنعتی امگا دک که با تکیه به دانش فنی و تجربه بالای آنها در صنعت به دست آمده است به انتخاب اول پیمانکاران و مجریان ساختمانی بدل گردیده است و عرشه فولادی امگا دک سرآمد محصولات مشابه میباشد.
یکی از بخش‌های ساختمان که تاثیر فوق العاده‌ای در سرعت ساخت دارد،سقف می‌باشد. اگر در اجرای سقف از روش‌های نوین استفاده شود، پروژه در دوره‌ی زمانی کوتاه و بسیار مناسبی اجرا می‌شود.
در اجرای سقف بوسیله‌ی عرشه فولادی ، قالب بندی که یکی از مشکلات اجرایی ساختمان می‌باشد ، حذف گردیده و اجرای سقف را با سرعت بالا عملی می‌کند و این امکان وجود دارد که بعد از تکمیل شبکه‌های تاسیساتی به صورت یکجا نسبت به بتن ریزی تمام سقف و طبقات اقدام نمود.
نصب ورقه‌ها‌ی عرشه فولادی بدون جوشکاری و فقط بامیخ های فولادی انجام می شود.در این سیستم امکان اجرای سقف و بتن ریزی در کلیه طبقات ساختمان های چند طبقه در یک زمان قابل انجام می باشد.
تلفن :******** - 021
همراه : ***********
www.omega-deck.com
[email protected]

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: سقف عرشه فولادی
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :