ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

سولفات مس یا کات کبود

سولفات مس یا کات کبود

قیمت : به روز

شرکت مینار تولید کننده و فروشنده بیش از 180 نوع مواد شیمیایی, معدنی و صنعتی با کیفیت عالی در حد مرک ؛ قادر به فروش به هر میزان درخواست شده در انواع بسته بندی ها و ارسال به تمامی نقاط کشور است. لازم بذکر است که شرکت قادر است محصولاتی متناسب با نیاز شما را نیز تولید و در اختیارتان قرار دهد.
تولید و فروش سولفات مس خالص با درجه خلوص 98.5 درصد در هر میزان درخواستی و قابل ارسال به تمامی نقاط کشور. سولفات مس در بسیاری از زمینه های صنعتی بکار برده می شود , خلاصه ای از این موارد در زیر ذکر شده است.
ریز مغذی کشاورزی, کات کبود و یا سولفات مس به رنگ آبی و بدون بو که دارای کاربردهای مختلفی در زمینه های کشاورزی ، صنعتی ، شیمی ، و طبی دارد. برای تهیه سولفات مس میتوان از مس و اسید سولفوریک استفاده کرد. با این وجود مس از لحاظ تجاری به صورت ورقه های بزرگ وبه عنوان یک منبع اقتصادی در کشور ایران در دسترس است. مس سولفات پنج آبه به سهولت در آب حل می شود وهم چنین در متانول وگلیسرول وتا حدی در اتانول قابل حل است.وقتی که کریستال های آبی مس سولفات در شعله باز گرما داده می شوند بدون آب می شوند و به رنگ سفید خاکستری در می آیند.
سولفات مس یا کات کبود یا زاج آبی به رنگ آبی و بدون بو که کاربردهای مختلفی در زمینه های کشاورزی ، صنعتی، شیمی، و طبی دارد.
سولفات مس با فرمول Cu S O4 . 5 H 2 O دارای کریستال های آبی رنگ ، شفاف ، پودر به رنگ آبی تیره می باشد . 
سولفات مس در تشکیل کلروفیل و پدیده فتوسنتز دخالت دارد.
سولفات مس ، در تولید رنگ های آبی و سبز ، در رنگرزی پارچه های نخی و ابریشمی ، معادن ، آبکاری ، ساخت مرکب برای ورق های حلبی ، رنگ مو ، تولید سموم قارچ کش و باکتری کش ، حفاظت چوب و تراورس ، رنگرزی چرم ، باطری سازی ، گراور سازی ، از بین بردن خزه در استخر ها ، مکمل غذای دام وطیور ، تولید شعله سبز در مواد آتش بازی مورد استفاده است .
استفاده از سولفات مس یا کات کبود در آب استخر پرورش ماهیان کاربرد نیز دارد.
کات کبود در استخر شنا نیز برای برگشت رنگ آب از سبز به آبی و کشتن جلبکها کاربرد دارد و آب استخر برای آبیاری درختان بعلت وجود مس بسیار مناسب میگردد.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان غربی
آدرس :  استان آذربایجان غربی - ارومیه
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: سولفات مس یا کات کبود
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :