ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

سوله نو و فروش سوله دست دوم

سوله نو و فروش سوله دست دوم

قیمت : توافقی

امر طراحی سوله کاریست تخصصی و بسیار دقیق، فاکتورهای مهمی در طراحی دخیل هستند که بی¬ توجهی به آنها میتواند هم هزینه¬ی گزافی را به سازنده تحمیل کند و هم ممکن است نتیجه¬ی معکوس داده و استحکام و پایداری سازه را تضعیف نماید.
از ویژگی های مجموعه ما استفاده از کارشناسانی در زمینه سرمایه گذاری ، مشاوران بورس صنعت و ورود به عرصه صنعت و سرمایه است.

سوله دست دوم

در ابتدای امر تاسیس یک مجموعه هزینه های سنگینی به متقاضیان وارد میگردد آنها را مجبور به کاهش هزینه می کند. در این میان پس از فرآیند تخصیص زمین با ساخت سریع بنا متقاضیان میتوانند از تخفیفات ، تشویقات و بخشودگی هایی بهره مند گردند.
لذا مجموعه مشاوران ما این حقایق را درک کرده و با جمع آوری و خرید سوله های دست دوم و آماده تحویل اقدام به اصلاحات زیر می نماید:
1-کلیه سوله ها با توجه به استان مورد نظر (بار برف ، زلزله ، سرعت باد و....) بازنگری و در صورت لزوم تقویت میگردند.
2-با توجه به حساسیت بعضی از المان ها مانند پوشش ، پیچ و مهره ها ، مقاطع زد ، قوطی ، بادبندها و میل مهار ها این مقاطع با بهترین کیفیت و به صورت نو خریداری شده و در اختیار کارفرما قرار می گیرد.
3-مراحل نصب سوله توسط متخصصان و زیر نظر کارشناسان صورت گرفته و از هر گونه خطا و ناشاغولی جلو گیری می شود.
4-کلیه قطعات دست دوم وایر زنی شده و با رنگ آمیزی مجدد و در حد نو تحویل میگردد.
لازم به ذکر است که کلیه سوله ها دارای دفترچه محاسبات بوده و مورد تایید مهندس ناظر می باشد .(به اصطلاح سوله ها شناسنامه دار هستند). همچنین خدمات دیگری مانند طراحی فونداسیون و فروش و نصب انواع ساندویچ پنل از سایر خدمات مشاوران ومهندسان ما می باشد.

ساخت سوله نو

ساخت سوله نو با بهترین کیفیت .ما سوله های شما را مطابق دستور نقشه ها و با ارزان ترین قیمت و کیفیت جوش مناسب در زمان کوتاهی ساخته و در اختیار شما قرار می دهیم. کلیه مراحل ساخت توسط کارشناسان کنترل شده و جوش ها توسط تست های غیر مخرب در کارگاه مورد آزمایش قرار می گیرند.

شماره تماس راهنمای بورس و قیمت سوله: ***********

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: سوله نو و فروش سوله دست دوم
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :