ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

شارژ همراه اول،ایرانسل،تالیا،رایتل ارزان تر از همه

شارژ همراه اول،ایرانسل،تالیا،رایتل ارزان تر از همه

قیمت : ارزان ترین قیمت نسبت به سایر فروشگاه ها و مغازه ها

شارژ همراه اول،ایرانسل،تالیا،رایتل ارزان تر از همه جا
خرید اینترنتی و سریع
مزایای خرید اینترنتی شارژ ایرانسل
خرید اینترنتی شارژ ایرانسل
امروز خرید شارژ ایرانسل از طریق اینترنت یکی از راههای پر مخاطب می باشد. جرا که خرید شارژ اینترنتی ایرانسل دارای مزایای زیر می باشد:

1. خرید شارژ مستقیم ایرانسل
یکی از بهترین و اصلی ترین مزایای خرید اینترنتی شارژ ایرانسل ، خرید شارژ مستقیم ایرانسل می باشد چون در این روش دیگر مشترکین ایرانسل مجبور به وارد کردن کد پین شارژ نمی باشند و بعد از خرید شارژ مستقیم ایرانسل سیم کارت آنها به صورت اتوماتیک و آنی شارژ می گردد.

2.عدم پرداخت هزینه اضافی
در خرید اینترنتی شارژ ایرانسل شما مجبور به پرداخت هزینه اضافی جهت خرید شار ژ نمی باشید و سیم کارت شمابا همان هزینه پرداختی شما شارژ می گردد.

3. خرید شارژ ایرانسل با قیمت دلخواه
یکی دیگر از مزایای خرید اینترنتی شارژ ایرانسل خرید شارژ با قیمت دلخواه می باشد شما از طریق پایگاه اینترنتی فروش شارژ ایرانسل می توانید سیم کارت خود را به قیمت دلخواه شارژ کنید و حداقل مبلغ برای خرید شارژ 500 تومان می باشد شما کافی است مبلغ دلخواه خود را در فرم خرید شارژ وارد نمایید و پرداخت را انجام دهید تا سیم کارت شما با قیمت درخواستی شما شارژ گردد.

4. خرید شارژ ایرانسل در 24 ساعت شبانه روز
از طریق پایگاههای اینترنتی فروش شارژ ایرانسل شما می توانید در هر زمان و مکان که دسترسی به اینترنت داشتید اقدام به خرید اینترنتی شارژ ایرانسل نمایید و خرید اینترنتی شارژ ایرانسل به طور 24 ساعته بوده و در آن تعطیلی و جود ندارد.

5. امکان پرداخت هزینه شارژ با تمامی کارت های عضو شبکه شتاب

شما با خرید اینترنتی شارژ ایرانسل می توانید هزینه شارژ را با کارت های بانکی عضو شبکه شتاب از یکی از در گاههای بانک ملی ،ملت و یا پاسارگاد بپردازید فقط باید توجه داشته باشید که کارت شما نیازمند رمز اینترنتی و یا رمز دوم می باشد که باید آن را از طریق دستگاههای خود پردازبانک مربوطه برای کارت خود تعریف کرده باشد.

خرید اینترنتی شارژ ایرانسل یکی از بهترین و راحت ترین روش های خرید شارژ می باشد که امروزه بیشتر مشترکین ایرانسل سیم کارت های خود را از طریق پایگاههای اینترنتی فروش شارژ ایرانسل ،شارژ می نمایند

آدرس فروشگاه ما:www.goshisharj.1000charge.com

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: شارژ همراه اول،ایرانسل،تالیا،رایتل ارزان تر از همه
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط