ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

شرکت تولیدی بلوک گازی اتوکلاو شده AAC

شرکت تولیدی بلوک گازی اتوکلاو شده AAC

بلوک گازی اتوکلاو شده یا AAC :  از ترکیب سیلیس، آهک، سیمان و اپودر الومینیوم تحت فشار و درجه حرارتی معین و طی فرایند شیمیایی کنترل شده محصولی را ایجاد می نماید که بتن سبک اتوکلاو شده نامیده شده است.
ابتدا مواد اولیه پس از توزین به داخل میکسر هدایت می شوند در این مرحله مواد اولیه با یکدیگر مخلوط شده و به داخل قالبها ریخته می شوند بعد از این مرحله با واکنش پودر آلومینیوم با مخلوط بتنی به اصطلاح کیک اولیه شکل گرفته و آماده برش می باشند بعد از برش قطعات وارد اتوکلاو شده و بعد از انجام واکنشهای لازم بین آهک و سیلیس و تشکیل سیلیکات کلسیم محصول تولیدی بسته بندی و آماده عرضه به بازار می شود.
خواص بتن سبک

وزن مخصوص : هر متر مکعب حدود 480 کیلو گرم/متر مکعب     مقاومت فشاری : 35 تا 40 کیلوگرم/سانتی متر مربع 
کارکردن با بتن سبک AAC (سیپرکس) (سیلکس) (هبلکس) بسیار آسان است . مثلا براحتی می توان آنرا اره نمود یا میخ در آن کوبید و یا جای پریز یا کانال عبور سیم برق و لوله آب را در آن بوجود آورد . علاوه بر این بتن سبک در مقابل آتش بسیار مقاوم است و کلیه شرایط سلامت محیط زیست را دارا می باشد .

با توجه به آئین نامه جدید محاسبه ایمنی ساختمانها در برابر زلزله ، بکارگیری مصالح سبک وزن راه حل مناسب و با صرفه در جهت افزایش ایمنی ساختمان می باشد و بلوکهای بتن سبک (هبلکس) تامین کننده این مزیت فنی است . یک متر مکعب بلوک هبلکس حدود 480 کیلوگرم وزن دارد که برابر ۸۶۶ عدد آجر به وزن 1750 کیلوگرم می باشد .

بعبارت دیگر یک عدد بلوک 20×25×60 هبلکس مطابق با ۲۶ عدد آجر است در حالیکه وزن آن برابر وزن ۱۰ عدد آجر بوده و یک کارگر براحتی می تواند آن را حمل نماید و سریعا نیز نصب می گردد . ضمنا ملات مصرفی برابر ۲۵% ملات مورد نیاز برای اجرای همان دیوار با آجر بوده و به درصد سیمان کمتری نیز در ملات نیاز دارد .
بعنوان مثال : چنانچه برای اجرای یک دیوار با آجر به یکصد کیلوگرم سیمان نیاز باشد همان دیوار در صورت استفاده از بلوکهای AAC ۱۵ کیلوگرم سیمان مصرف می کند .

همچنین بارگیری و حمل بلوکهای AAC که در قالبهای 2 متر مکعبی بسته بندی می شوند با استفاده از جرثقیل فکی و تریلی کفی براحتی و اقتصادی تر انجام می گردد .

مزایای فنی

سبکی وزن ، عایق در برابر حرارت ، برودت ، صدا ، استحکام و پایداری در مقابل زلزله و آتش سوزی و بسیاری مزایای دیگر از محاسن بلوکهای AAC نسبت به سایر مصالح قدیمی نظیر آجر و سفال می باشد .

مزایای اجرائی

با توجه به ابعاد و سبکی و راحتی نصب بلوکهای AAC در همه ضخامتها ، سرعت اجرای AAC نسبت به سایر مصالح به ۳ برابر بالغ می گردد .

مزایای اقتصادی

پروژه های ساختمانی با استفاده از بلوک های سبک AAC با در نظر گرفتن سرعت اجرا ، به دستمزد کمتری نیاز دارد و همچنین استفاده از AAC به سبب مصرف ملات کمتر و نیز کاهش بارهای وارده به سازه بدلیل وزن کم دیوارها که موجب کاهش ابعاد سازه می شود . صرفه جوئی قابل ملاحظه ای را در هزینه مصالح مصرفی موجب می گردد .

عایق بودن fبلوک در برابر گرما و سرما ، علاوه بر صرفه جوئی چشمگیری در فضاهای تاسیساتی و سطح حرارتی برودتی موجب کاهش قابل ملاحظه در مصرف انرژی لازم برای سرمایش و گرمایش ساختمان در آینده خواهد شد . (خصوصا با توجه به روند افزایش قیمت سوخت ) .

به علاوه با توجه به ظوابط اخیر شهر سازی مربوط به اماکن عمومی نظیر هتلها و ادارات مبنی بر جلوگیری از انتشار صدا بین واحدها و اطاقها .

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان مازندران
آدرس :  استان مازندران - ساری
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: شرکت تولیدی بلوک گازی اتوکلاو شده AAC
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط