ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

شرکت حمل و نقل مهربار

شرکت حمل و نقل مهربار

معرفی :

شرکت حمل و نقل مهربار اصفهان در سال 1370 توسط آقای احمد ارجمندکیا تاسیس گردید و با مدیریت جناب اسدالله ارجمندکیا فعالیت خود را در زمینه حمل و نقل داخلی در منطقه شرق اصفهان آغاز کرد. در سال 1373 با سرمایه گذاری خصوصی شرکت های حمل ونقل و احداث پایانه حمل ونقل شرق اصفهان ، این شرکت نیز به پایانه شرق نقل مکان نمود وفعالیت خود را به صورت رسمی و تحت نظر سازمان پایانه های کشور ادامه داد.

شرکت حمل و نقل مهربار با شماره 8296 به ثبت رسیده است و هم اکنون نیز در کیلومتر 10 جاده اصفهان - یزد ، پایانه شرق اصفهان ، غرفه 19 مشغول فعالیت می باشد.

موضوع شرکت و برخی مشتریان :

افتخار کارمندان و مدیرت مهر بار خدمت رسانی به موقع وسرویس دهی هرچه بهتر به مشتریان وشرکتهایتجاری در اقصی نقاط کشور است.مفتخریم به ارائه خدمات به شرکت های مهم و کارخانجاتی چون شرکت قند اصفهان ، قند نقش جهان ، شرکت آرد جرعه ، آرد لاله ، فولاد کوهپایه ، لوله و پروفیل سپاهان ، گل آرد ،شهرک های صنعتی جی ومبارکه و سجزی و شرکت های معتبر شهرستان.

شعار ما همواره کیفیت ، سرعت و امنیت در سرویس دهی به مشتریان محترم بوده و خواهد بود. امیدست بتوانیم سهمی کوچک در ارائه خدمات و گردش چرخ های صنعت کشور عزیزمان داشته باشیم.

ایمیل : [email protected]

در صورت تمایل به همکاری ، کافیست قیمت ما و دیگر شرکت های حمل و نقل را مقایسه کنید .

جهت ارسال و اعلام تعرفه ها با ما تماس بگیرید. با سپاس

     ***********   ***********    ***********

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان اصفهان
آدرس :  استان اصفهان - قهجاورستان
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: شرکت حمل و نقل مهربار
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :