ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

شرکت خانه چاپ چکاوک (آذر هولوگرام)

شرکت خانه چاپ چکاوک (آذر هولوگرام)

لينك سايت اين آگهي

قیمت : تماس بگیرید

شرکت خانه چاپ چکاوک (آذر هولوگرام) با بکارگیری پیشرفته‌ترین تجهیزات و تکنولوژی روز در زمینه لیزر و هولوگرافی و با بهره‌گیری از متخصصان مجرب در این زمینه، بعنوان یک شرکت پیشرو در زمینه تولید هولوگرام و محصولات مرتبط در ایران فعالیت می‌نماید.



هر زمان که یک محصول به معروفیت و محبوبیت نزد خریداران دست پیدا می‌کند ئ فروش آن بالا می‌رود، افراد سودجو و متقلب به این فکر می‌افتند که محصولاتی با کیفیت پائین را با نام و مشخصات طاهری شبیه به محصول اصلی تولید و وارد بازار کنند که این امر موجب ایجاد لطمه با بازار و نام آن محصول می‌گردد.

یکی از جدیدترین و مؤثرترین راه‌حل‌هایی که در سالهای اخیر برای مقابله با این گونه سوء استفاده‌ها و کپی‌برداریها ارائه شده است، استفاده از برچسب هولوگرام است.

برخی محصولاتی که در معرض تقلب و کپی‌برداری می‌باشند و استفاده از هولوگرام بر روی آنها مفید می‌باشد عبارتند از: قطعات و لوازم یدکی اتومبیل و ماشین‌آلات صنعتی، قطعات و لوازم الکترونیک، اسناد و اوراق بهادار، چک، برچسب یا کارت گارانتی، گذرنامه، شناسنامه و کارتهای شناسائی، کارتهای اعتباری، پوشاک و محصولات آرایشی و بهداشتی، انواع گواهینامه‌های عضویت

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: شرکت خانه چاپ چکاوک (آذر هولوگرام)
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط