ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

طراحی سایت - فروش قالب وردپرس

طراحی سایت - فروش قالب وردپرس

قیمت : بین 20 تا 50 هزار تومان

آدرس سایت اصلی : http://2s-vitrin.ir/
قالب وردپرس اختصاصی

در ابتدا باید بگویم تمامی قالب های ورد پرس این فروشگاه از پایه توسط تیم توس وب طراحی شده است و دارای پنل تنظیمات میباشد و هیچ یک فارسی سازی و یا ریپ نشده است و هر نوع پوسته وردپرس و یا قالب وردپرس فارسی و تم وردپرس موجود در این ویترین با توجه به نیاز کاربران ایرانی طراحی شده است و تمامی نیاز های شما در تمام این قالب ها لحاظ گردیده است.
کد نویسی قالب ها و سئو

تمامی قالب های وردپرس این ویترین بهینه طراحی شده است و از ترفندهای مجازی استفاده شده تا شما را در جست جوی گوگل در بالاترین نتیجه ها نمایش دهد , تمامی قالب ها استاندارد بوده و در تمام مرورگر ها قابل نمایش است و در کد نویسی قالب ها از جدول استفاده نشده تا بهترین نتیجه در سئو را شاهد باشید. قالب ها توسط یک گروه 3 نفره شامل گرافیست,کد نویس استاتیک ,کد نویس داینامیک طراحی شده و کار گروهی بوده و تک سلیقه ای نمیباشد .
پشتیبانی و خدمات

شاید در دنیای مجازی وب شما صدها سایت را ببینید که قالب وردپرس رایگان را ارائه مینمایند و یا قالب رایگان وردپرس فارسی سازی شده را ارائه می نامیند اما آیا اگر روزی سایت شما با مشکل مواجه شد و یا نیاز به راهنمایی و یا تغییر در قالب داشته باشید آیا کسی میتواند شما را راهنمایی کند در پاسخ باید بگویم خیر زیرا فرد و یا شرکتی بر قالب وردپرس تسلط دارد که آن قالب را از پایه طراحی نموده باشد و تمام فایل ها و کد های قالب برایش آشنا باشد .

اما بزرگترین مزیت قالب های ورد پرس ما این است که طراح تمامی آنها هستیم و به تمام بخش های این قالب ها تسلط کامل داریم.

اولین خدمت ما به مشتریان و خریداران قالب وردپرس , تم وردپرس این است که در صورتی که با نحوه نصب و راه اندازی پوسته وردپرس , قالب سایت آشنایی کامل ندارند ما به صورت رایگان قالب وردپرس را نصب و راه اندازی می نماییم .

در بحث پستیبانی قالب سایت ما این تضمین را میکنیم که تمام قالب های ورد پرس ما دارای پشتیبانی رایگان بوده و هر قالبی که از ما خریداری شود و دچار مشکل شود و یا نیاز به راهنمایی داشته باشد به صورت رایگان و هیچ گونه هزینه ای مشکل را بررسی و برطرف مینماییم و به سولات شما نیز پاسخ میدهیم.

پل های ارتباطی با ما

می توانید با یکی از شما ره های ***********,*********** ویا از طریق ایمیل [email protected] و ای دی یاهو مسنجر online2sweb

سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

در اکثر ساعات شبانه روز ما آنلاین هستیم و پاسخ گوی شما مشتریان گرامی هستیم.

حال به چند نکته مهم اشاره می نماییم

به هیچ وجه به کد های سایت دست نزنید و در صورت بروز مشکل در سایت فقط کافیست که مشکل را با ما درمیان بگذارید در هر ساعت از شبانه روز در کمتر از 30 دقیقه مشکل برطرف خواهد شد حتی در روزهای تعطیل .

در صورت دست بردن در کد های قالب وردپرس توسط شما و یا شرکت دیگری , قالب سایت شما از گارانتی خارج شده و دیگر هیچ خدماتی ارائه نمیشود و خدمات قالب سایت با صرف هزینه انجام خواهد شد.

در انتها باید بگوییم اگر شما قالب وردپرس و یا پوسته ای را پسند نموده اید اما کمبود بخشی را در آن احساس میکنید و نیاز دارید تا بخشی به قالب اضافه شود میتوانید قبل از خرید با همکاران ما درمیان بگذارید تا در صورت امکان بخش مورد نیاز شما را به قالب وردپرس اضافه نماییم و یا برعکس این مورد اگر نیاز به حذف بخشی از قالب دارید میتوانید در هنگام خرید قالب سایت به ما اطلاع دهید

www.2sweb.ir

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان خراسان رضوی
آدرس :  استان خراسان رضوی - مشهد
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: طراحی سایت - فروش قالب وردپرس
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط