ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

طراحی و ساخت انواع ترموکوپل ، مشاوره خرید و تامین

طراحی و ساخت انواع ترموکوپل ، مشاوره خرید و تامین

قیمت : با نازلترین قیمت

طراحی و ساخت انواع ترموکوپل ، مشاوره خرید و تامین برندهای معتبر خارجی

فروشگاه سلکتـــرو اقدام به راه اندازی واحد تخصصی Dr.Thermo نموده است که با دارا بودن تجهیزات تولید انواع ترموکوپل و سنسورهای حرارتی با کیفیت بسیار بالا در مقایسه با نمونه های خارجی و با تکیه برکادری مجرب و کارآزموده و امکانات پیشرفته پرکاربرد ترین قطعه که درصنعت اندازه گیری دمای کوره های صنعتی در کشور را به خود اختصاص داه و در صنایع کاشی سرامیک ، سیمان ، گچ ، آهک ، آلومنیوم ،فولاد ، ذوب فلزات ،شیشه سازی ، پلاستیک ، پتروشیمی ، داروسازی ، مواد غذائی و …. بکار میبرد را تولید نماید .

ترموکوپل صنعتی

ترموکوپلهای صنعتی که شامل انواع ترموکوپل غلاف دار و فلنجی میباشد که با غلافهای فلزی و یا سرامیکی و ترمینال هد متناسب با شرایط محیط نصب و جنس و نوع مغزی یا ایزولاتور و همچنین سایز فلنچ یا دنده ، طول ایمرشن یا قسمت آتش خور و طول لگ یا lag length که فاصله بین محل اتصال که دنده یا فلنج است تا کلگی یا ترمینال هد برای اندازه گیری دما در محیطهای صنعتی طراحی گردیده اند .

ترموکوپل سرامیکی

ترموکوپل سرامیکی یا سرامیک تیوب که بیشتر برای مواد با دمای بالا مورد استفاده قرار میگیرد و میتواند از
سرامیک آلسینت یا پیتوگراس تولید گردد و معمولا با سنسور های ترموکوپل نوع R و S و B طراحی میگردد . این ترموکوپل ها به صورت فلنچی یا دنده ای و یا بدون اتصال بسته به سفارش مشتری ساخته میشود .

ترموکوپل متال

ترموکوپل متال تیوب که دارای غلاف بیرونی فلزی و ایزولاتور داخلی سرامیکی طراحی میگردند و بیشتر با ترموکوپل های نوع K و J و E مورد استفاده قرار میگریند . برای اتصال نیز نظیر ترموکوپل های سرامیکی ساخت متواند با اتصالهای فلنجی و دنده ای و یا بدون اتصال باشد .


ترموکوپل MIMS یا Mineral Insulated Metal Sheat

ترموکوپل MIMS یا Mineral Insulated Metal Sheath که به دلیل قابل انعطاف بودن به ترموکوپل فلاکسیبل هم شناخته میشوند و معمولا از جنس غلاف اینکونل Inconel و یا استیل سنسورهای تیپ K و J که با اکسید منیزیم MGO از غلاف ایزوله شده اند ساخته میگردد. این ترموکوپلها به صورت سوکتی و یا در مغزی ترموپلهای متال تیوب و یا به صورت متری و با اتصال سیم موجود میباشدh که به دلیل قابل انعطاف بودن به ترموکوپل فلاکسیبل هم شناخته میشوند و معمولا از جنس غلاف اینکونل Inconel و یا استیل سنسورهای تیپ K و J که با اکسید منیزیم MGO از غلاف ایزوله شده اند ساخته میگردد. این ترموکوپلها به صورت سوکتی و یا در مغزی ترموپلهای متال تیوب و یا به صورت متری و با اتصال سیم موجود میباشد .

ترموکوپل با اتصال فلنچی

ترموکوپل با اتصال فلنچی که برای نصب بر روی فلنچ میباشد و برای سفارش و ساخت با سایز فلنج بر اساس اینچ و یا DN بر اساس میلیمتر و فشار نامی بر اساس کلاس فلنچ و یا PN مشخص میشود و همچینین استانداردهای مختلفی نظیر ANSI و .... میتوان برای ساخت آن اقدام نمود .

ترموکوپل با اتصال دنده ای

ترموکوپل با اتصال دنده ای که میتواند به صورت دنده جوشی و یا دنده قابل تنظیم یا Adjustable باشد و با سایز و مشخصات دنده سفارش داده میشود .

ترموکوپل با اتصال بایونت

ترموکوپل با اتصال بایونت که مطابق شکل معمولا برای مدلهای سیمی و رنجهای دمائی کم به کمک یه فنر بارگزاری میگردد.



جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید .
تلفن : ******** - ********  فاکس : ********  موبایل : ***********
آدرس : تهران خیابان لاله زار جنوبی - پاساژنور - طبقه 2 پلاک 13
فروشگاه سلکترو ( Dr.Thermo )
[email protected]  [email protected]   
Instagram/Dr.Thermo

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: طراحی و ساخت انواع ترموکوپل ، مشاوره خرید و تامین
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط