ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

طراح و مجری صفحات کورین ، صفحات و یا سنگ کوارتز

** طراحی ، تولید ، اجرا و فروش صفحات کورین ، سنگ کوارتز و دکوراسیون مسکونی ، اداری و ... توسط شرکت تک سازان **

این شرکت به عنوان مجری دکوراسیون مسکونی ، اداری و ... در سال یک هزارو سیصد و هشتاد توانست با اجرای پروژه های دکوراسیون با استفاده از انواع صفحه های یکپارچه کورین ( Solid Surfaces ) خدمتی نوین از دیگر خدمات خود را ارایه نماید .

این مجموعه در راستای پیشرفت صنعت دکوراسیون داخلی در ایران ، به طور پیوسته و دائما در حال پیگیری و تلاش بوده و با تامین و اجرای صفحات کورین با بالاترین کیفیت از شرکت های خارجی ، اقدام به زیباسازی فضاهای مسکونی و اداری با استفاده از این صفحات نموده است .

صفحات کورین در 3 دسته سامسونگ Samsung ، ال جی LG و آلمتنی تقسیم می شوند .

** از ویزگی ها و مزیت های این محصول :

•تنوع و داشتن طرح های زیاد و گوناگون

•ضد رطوبت، کپک و پوسیدگی

•از انجا که هیچ منفذ و شکافی ندارد آنتی باکتریال نیز هست و امکان ایجاد محل مناسب جهت رشد باکتری وجود ندارد و کاملا بهداشتی است.

•در صورت شکست و یا خط افتادگی به راحتی قابلیت پولیش پذیری و ترمیم دارد .

•سطح آن کاملا یکپارچه و سیقلی بوده و هیچ گونه درزی در محل اتصالات وجود ندارد .

•بسیار مقاوم در مقابل گرما و انعطاف پذیری و درآمدن به فرم های گوناگون به طور یکپارچه

•حاوی سینکهایی از جنس خود صفحات به شکل یکپارچه

•بسیار مقاوم در مقابل اسید ، باز و مواد شوینده

•این صفحات در مقابل ضربه بسیار مقاوم و با دوام هستند از این رو در مکان های گوناگونی از جمله صفحات روی کابینت ها در آشپزخانه / انواع روشویی ، وان و جکوزی در سرویس های بهداشتی / دیوار کوب و سقوف کاذب / رستوران و فست فود / آزمایشگاه و رسپیشن های مکان های عمومی مثل : بانک ، هتل ، پایانه ها / گیشه های بلیط فروشی / به عنوان کف پوش در سالن ها و مراکز خرید همچنین بیمارستان و فرودگاه و ... استفاده می شوند .

•ضد آب و چربی ( جذب در حد صفر )

•دارای دانه های کریستال و بریونه در ساختار خود می باشد همین امر باعث تشعشع مادون قرمز از ان شده که خاصیت درمانی نیز دارد ( بهبود روند گردش خون ، جوان ماندن سلول های پوستی ، برطرف کننده استرس و خستگی )

•چون بسیار سخت و محکم است نیازی به پولیش و ساب ندارد .


** روش مراقبت و نگه داری :

به راحت میتوان با استفاده از یک دستمال نم دار و میزان کمی مایع تمیز کننده سطح شفاف انها را پیوسته حفظ نمود .

صفحات کورین یا سنگ کورین که به انها روکش اکریلیک نیز میگویند یکی از جدیدترین محصولات جهان است که با الهام گرفتن از طبیعت و همچنین حفظ منبع طبیعی تولید شده است . شرکت تک سازان با برخورداری از تجربه علمی و عملی در زمینه تجهیز گوناگون اجرایی این کالا ، همچنین برگزاری کلاسهای آموزشی یکی از اجراکنندگان ان بوده و از این رو گام بسیار مهمی در معرفی این محصول برداشته است .

** فرآیند تولید :

از سازگاری و شکل گیری مواد متشکل از نود وسه درصد کریستال کوارتز معدنی حاصل می شود . یکی از سخت ترین و محکم ترین مواد طبیعت است از این رو این محصول به صد در صد ضد خش بوده و در صورت ایجاد هر نوع خش و خط توسط ابزارهای برنده به راحتی میتوان ان را با استفاده از پاک کننده های شیمیایی برطرف نمود .

** این شرکت به مدت دو سال از زمان کاربرد مواد اولیه یعنی بعد از نصب ، محصولاتی که دارای هر نوع نقص و مشکل ناشی از مراحل اجرا باشد را تعمیر و یا جایگزینی می نماید .

فقط توجه داشته باشید که این تضمین کیفیت با رعایت موارد زیر انجام می شود :

•تضمین کیفیت اجرایی شامل آسیبهای ناشی از موارد زیر نمی شود :

عدم رعایت نکات توصیه شده جهت اجرا و نصب / استفاده نادرست ، تغییرات ساختاری و صدمه های ناشی از حرارت مستقیم و شکستگی که به علت نقص در مرحله های اجرا نباشد ( جابجایی صفحه ) / چسباندن غیر صحیح ، بتونه کاری و استفاده از ابزار و موارد نادرست جهت ساییدن ، نگه داری و نظافت

•برای مصرف در ایران خریداری و به وسیله یک نصاب یا مجری مورد تایید شرکت استفاده شده باشد .

•مشکل و یا نقصی به دلیل مراحل اجرا باشد . ( باید از طرف فنی و اجرایی شرکت دال بر خرابی تایید شده باشد )

•از مکان نصب اصلی جابه جا نشده باشد .

•این ضمانت کیفیت فقط مربوط به مصارف رویه کابینت / رسپیشن ها / میزها / کانترها / روشویی و پوشش دیوار بوده و برای مواردی که در مقابل شرایط جوی و مصارف خارج از ساختمان است مانند نصب روی وسیله نقلیه / کاروان / قایق و هواپیما کاربرد ندارد .

این شرکت امادگی خود را در جهت اجرای هر نوع پروژه دکوراسیون داخلی با بهترین کیفیت و همچنین استفاده از بهترین مواد در فضاهای مسکونی و اداری اعلام میدارد .

** ما به رویا و آنچه شما بدان می اندیشید جامه عمل می پوشانیم **

کورین در واقع نخستین نام سنگ مصنوعی Solid Surface می باشد که در کشور آمریکا تولید شده و به اصطلاح به سنگ مصنوعی کورین معروف است .این سطوح پوشش صد در صد اکریلیک هستند که دامنه وسیعی از رنگ های مختلف را که شامل بیش از هفتاد درصد نوع رنگ برای کاربرد های مختلف است .

تلفکس:***********

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: طراح و مجری صفحات کورین ، صفحات و یا سنگ کوارتز
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط