ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

عرضه انواع سنگ های مصنوعی با بکارگیری مواد نانو

عرضه انواع سنگ های مصنوعی با بکارگیری مواد نانو

عرضه انواع سنگ های آنتیک مصنوعی با بکارگیری مواد نانو
جهت اطلاع از شرایط اخذ نمایندگی به سایت مراجعه نمائید
www.stoneset.ir
***********
[email protected]
سنگ نمای ساختمان - آنتیک - دکوراتیو
آنتیک رومی دور پنجره
آنتیک رومی دور در
سنگ فرش و موزائیک
نیمکت سنگی
آبنمای سنگی
گلدان سنگی
میز سنگی
ستون سنگی
شومینه سنگی
صراحی سنگی
شیر سنگی
استیکر سنگی
سنگ‌های مصنوعی استون ست از تنوع بیشتری نسبت به سنگ‌های طبیعی برخوردار هستند.
طرح‌هایی که برای سنگ مصنوعی استون ست می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند از آنجایی که در انتخاب رنگ و نیز اجزای تشکیل‌دهنده سنگ محدودیت ندارند، بسیار متنوع و زیبا هستند.
به‌کارگیری اجزا و دانه‌های غیرمعمول مانند قطعات فلزات اجزای فسیلی و نیز هر دانه مورد نظری که بتواند در ترکیب مخلوط سنگ‌های مصنوعی قرار گیرد جزو مزایایی است که زیبایی منحصر به‌فردی به سنگ‌های مصنوعی می‌دهد.
علاوه بر اینکه رنگدانه‌های مختلفی می‌تواند برای رنگ کردن سنگ مصنوعی به‌کار برده شود و هر رنگ ترکیب خاصی را به سنگ می‌دهد، ثبات رنگ در تمام قطعات سنگ و اسلب‌ها و تیل‌ها از دیگر خصوصیات سنگ‌های مصنوعی است.
بنابراین بازی رنگ که در سنگ‌های طبیعی به چشم می‌خورد در مورد سنگ‌های مصنوعی وجود ندارد.
از نظر مقاومت سنگ‌های مصنوعی در برابر فشار، انعطاف‌پذیری و یخ‌زدگی و خراش‌برداری می‌توان طبق جداول موجود در سایت اذعان داشت که مقادیر موجود نسبت به سنگ‌های طبیعی از وضعیت بهتری برخودار است.
وزن سنگ‌های مصنوعی استون ست نسبت به سنگ‌های طبیعی کمتر است به همین دلیل در صنعت ساختمان از مطلوبیت بیشتری برخوردار هستند چرا که بار اضافی وارد بر سازه را به همراه ندارند و نیز قابلیت نصب ساده‌تری دارند.
علاوه بر آن سنگ‌های مصنوعی استون ست در ضخامت‌های کمتری قابلیت برش و قالب‌گیری را دارند.
مزیتی که در بسیاری از سنگ‌های طبیعی به‌علت وجود فضاهای خالی امکان‌پذیر نیست، سنگ‌های مصنوعی کاملا به‌هم فشرده و فاقد فضای ریز و حفرات میکرونی موجود در سنگ‌های طبیعی به‌واسطه بافت و ساخت آنها است.
از نظر قیمت، سنگ‌های مصنوعی استون ست به مراتب قیمتی کمتر از سنگ‌های طبیعی دارند، چرا که کارهای دشواری که روی سنگ طبیعی برای رساندن آن به بازار و قابل استفاده کردن آن انجام می‌شود در مورد سنگ‌های مصنوعی غیرضروری می‌نماید.
عمر مفید سنگ‌های مصنوعی استون ست به‌علت کاربرد ترکیبات سیمانی به‌عنوان چسباننده ذرات بیشتر از سنگ‌های طبیعی است و همچنین پایداری و دوام آنها در برابر تغییرات شدید آب و هوایی و یخ‌زدگی و نیز اشعه ماورای بنفش بسیار زیاد است.
حال‌ آنکه سنگ‌های طبیعی دچار تغییر رنگ، خردشدگی و نیز کدر شدگی می‌شوند.
از لحاظ مقدار باطله باید گفت که سنگ‌های مصنوعی استون ست ضایعات نداشته و اگر از زاویه دیگری به موضوع نگاه کنیم حتی می‌توان خود آنها را از قطعات باطله سنگ‌های طبیعی تولید کرد، بنابراین از نظر اقتصادی بسیار به صرفه هستند. علاوه بر اینکه به هر مقدار موردنیاز برای به‌کارگیری در پروژه‌های ساختمانی قابل تامین هستند و محدودیتی از نظر تامین سر پروژه را ندارند. به‌علت عدم وجود رگه در سنگ‌های مصنوعی و نیز قابلیت بسته‌بندی اتوماتیک آنها در بسته‌بندی‌های فیکس شده، در هنگام حمل‌ونقل هیچ‌گونه آسیب و شکستگی در سنگ ایجاد نمی‌شود و پرت حدود 15 درصدی که در سنگ‌های طبیعی در هنگام حمل به سر پروژه به‌وجود می‌آید دیگر وجود ندارد.
همچنین قابلیت تولید نامحدود سنگ مصنوعی از یک نوع خاص می‌تواند در برابر محدودیت منابع طبیعی سنگ قابل توجه باشد.

» سایر تصاویر برای این آگهی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان مرکزی
آدرس :  استان مرکزی - دلیجان
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: عرضه انواع سنگ های مصنوعی با بکارگیری مواد نانو
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط