ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

عملکرد درب های ضد سرقت

عملکرد درب های ضد سرقت

هر چند شاید بسیاری از مردم فکر می کنند درب های اتوماتیک جنبه آسایشش بر امنیتش قالب شده و درب های اتوماتیک نسبت به درب های غیر اتوماتیک امنیت پایینتری دارند باید گفت که اگر درب های اتوماتیک را طبق اصول استاندارد نصب کرد و رعایت اصول ایمنی را نمود امنیت درب های اتوماتیک بسیار بالاست و می توان به این سیستم اتوماتیک اعتماد کرد.البته امروزه می توان با هزینه های ناچیز و با نصب دوربین و یا دزدگیر امنیت ساختمان را چندین برابر افزایش داد.
طریقه عملکرد درب های ضد سرقت:
درب امنیتی آدورا قابلیت های خود را نشان نمی دهد. این درب ها به بازدیدکنندگان و مشتریان با ظاهر ظریف و زیبای خود خوش آمد می گویند. در طول ساعات کاری این درامنیتی تمامی عملکرد های درهای اتوماتیک کشویی را انجام می دهد که همراه با آخرین دستاوردهای سنسوری و مناسب برای امنیت شخصی مطلوب می باشد. بعد از این ساعات، عملکرد درب برعکس می شود. درب از ورود افرادی که اجازه داخل شدن ندارند جلوگیری می کند و در برابر خرابه کاری و دزدی محافظت می کند. طبیعتآ در شرکت آدورا مشهور، کیفیت منطبق با رتبه WK2 و 3 ضد سرقت گواهی شده است.
" این درب محتملآ زندگی من را نجات داد" مارسل ون دام مالک شرکت ون دام یکی از بزرگ ترین متخصصین اتاق خواب در اروپا داستان را تعریف می کند: برای 5 مرتبه آن ها سعی کردند که درب را از چهارچوبش خارج کنند. من از داخل فروشگاه نگاه می کردم و گیج شده بودم. طبق گفته پلیس من باید شکرگزار باشم که آن ها نتوانستند وارد شوند. آن ها تبهکاران ظالمی بودند که در وهله اول قطعآ به من شلیک می کردند. آن ها به درب با ضربه های رعدآسایی لگد می زدند. باورنکردنی است اما واقعا تنها یک ترک کوچک روی شیشه یکی از درب ها بود. ون دام درب جدید ضد سرقت تورمکس را برای یکی از شعب خود تنها یک روز قبل از این حادثه انتخاب کرده بود.
ضد سرقت رتبه 3:
•مدت زمان مقاومت 5 دقیقه
•حداکثر زمان لازم برای آزمایش 20 دقیقه همراه با ابزار مش
http://adoora-eng.com/details.asp?id=137

شرکت مهندسی آدورا فراز آریا
تلفن : ********-021
فکس : ********-021
ایمیل : [email protected]
وب سایت : www.adoora-eng.com

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: عملکرد درب های ضد سرقت
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :