ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

فروتل با 25 درصد تخفیف در سایت کتاب bookkala.ir

فروتل با 25 درصد تخفیف در سایت کتاب bookkala.ir

قیمت : 750000ریال

فروش پستی نام روش جدید فروش می باشد که فروشنده با استفاده از سیستم فروش پستی محصولات خود را در سراسر ایران از طریق پست به مشتری تحویل داده و وجه آنرا پس از تحویل از مشتری دریافت می نماید.
بازار فروشنده به وسعت ایران گسترده می شود و در تمام ساعات روز و در تمام ایام سال سفارشات از سراسر ایران دریافت گردیده و با کمک سیستم پستی به دست مشتری می رسد، خریدار به دلیل پرداخت وجه پس از تحویل وجه به راحتی اعتماد کرده و خرید می نماید.
از سوی دیگر فروشنده نیز بدون صرف هزینه و وقتی زیادی فروش خود را به سرعت در سراسر ایران توسعه داده و پست روزانه سفارشات را از محل فروشنده دریافت می نماید.
به دلیل افزایش هزینه های رفت آمد و کمبود زمان برای خرید، گرایش مردم به خرید راحت، سریع و از راه دور افزایش یافته است از جمله این روشها خرید تلفنی و اینترنتی می باشد که به سرعت در حال گسترش بوده و روزانه هزاران سفارش از طریق سیستم فروش پستی در حال ارسال می باشد و هر فروشنده در هر جایی باشد می تواند شعبه فروش پستی و اینترنتی خود را به آسانی و با مبلغی ناچیز افتتاح نماید و فروش خود را چندین برابر نمایند و از مزایای ویژه ی این نوع فروش برخوردار گردد. فروشندگان وصاحبان کالا با استفاده از پنل پستی فروتل می توانند صاحب دو فروشگاه اینترنتی بادامنه اختصاصی شوند وکالاهای خود را از طریق پست ارسال نمایند شما می توانید با مراجعه به سایت www.bookkala.ir توضیحات بیشتر را دریافت نموده واز تخفیف ویژه 25% جهت ثبت پنل پستی برخوردارشوید

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروتل با 25 درصد تخفیف در سایت کتاب bookkala.ir
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :