ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

فروش اقساطی دستگاه برش و حکاکی لیزری سنگ قبر

فروش اقساطی دستگاه برش و حکاکی لیزری سنگ قبر

قیمت : نقد و اقساط

فروش اقساطی دستگاه برش و حکاکی لیزری سنگ قبر
دستگاه برش و حکاکی لیزری سنگ قبر

با دستگاه های لیزری می توان تصویر را بر روی سنگ گرانیت با کیفیت بسیار خوبی حکاکی نمود. تصاویری که با دستگاه لیزر روی سنگ حک می شوند، شکل ظاهری زیباتری نسبت به تصاویر حک شده با دست دارند و ضمنا دردسر حکاکی با دستگاه های لیزر بسیار کمتر از حک با دست است. د روش حک دستی، شخص حکاک باید دارای استعداد این کار باشد، در حالی که نیاز نیست کاربر دستگاه لیزر استعداد ویژه ای داشته باشد.

درآمد حاصل از خدمات آماده سازی سنگ مزار، درآمد چشمگیری است، و کسانی که می خواهند وارد این حرفه شوند، علاوه بر حک سنگ مزار، می توانند سنگ های تزئینی مناسب برای کار دکوراسیون و لوح های یادبود را نیز تهیه کنند.

یادگیری کار با دستگاه های لیزری بسیار ساده است و کافی است که کاربر دستگاه با یک نرم افزار طراحی مانند Photoshop آشنایی داشته باشد.(آموزش ها توسط شرکت ارائه میگردد.)


شرکت خانه هنر با در اختیار داشتن کادری از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف و صنعتی اصفهان ، انواع دستگاه های برش ، حکاکی و چاپ لیزری را به مشتریان خود عرضه می کند. شرکت برای دستگاه های لیزر عرضه شده ، خدمات زیر را ارائه می نماید:



نصب دستگاه لیزر: تمامی دستگاه های لیزری عرضه شده ، توسط شرکت در محل مشتری نصب می شوند.

آموزش: برای تمامی دستگاه های لیزر ، آموزش به مشتریان ارائه می شود. این آموزش برای دستگاه هایی با قیمت های پایین و متوسط در محل مشتری و برای دستگاه های گران قیمت در محل شرکت سازنده ارائه می شود.

گارانتی: تمامی دستگاه های لیزر این شرکت ، دارای یک سال گارانتی هستند.

خدمات پس از فروش: تمامی دستگاه های لیزر دارای خدمات پس از فروش هستند و تعمیرات و تامین قطعات یدکی مورد نیاز مشتریان از طریق شرکت قابل انجام است


واحد بازرگانی شرکت خانه هنر: ***********   (031)********

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان اصفهان
آدرس :  استان اصفهان - اصفهان
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروش اقساطی دستگاه برش و حکاکی لیزری سنگ قبر
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط