ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

فروش تجهیزات دکت RTX توسط شرکت کاوا

فروش تجهیزات دکت RTX توسط شرکت کاوا

فناوری DECT راه حل های جالب و انعطاف پذیر و از همه مهمتر بسیار ساده ای است که هم در سیستمهای تلفنی آنالوگ و هم در مراکز تلفن VoIP قابل به کارگیری است.
یک سیستم DECT شامل یک یا چند گوشی DECT و تعدادی ایستگاه پایه می باشد. ایستگاه های پایه (Base Stations) از طرفی با کابل شبکه به مرکز تلفن متصل می شوند و از طرف دیگر با فناوری بیسیم با گوشی های DECT ارتباط دارند. به این ترتیب گوشی های دکت می توانند با مرکز تلفن ارتباط برقرار کنند. مرکز تلفن هم میتواند به صورت مرکز تلفن VoIP باشد و هم مرکز تلفن آنالوگ. اما برای استفاده از امکانات تلفنی بیشتر عموما استفاده از مرکز تلفن VoIP پیشنهاد می شود.
ایستگاه های پایه DECT تقریبا یک فاصله 50 الی 60 متری داخل ساختمان و 300 الی 400 متر خارج ساختمان را میتوانند پوشش بدهند. در ساختمانهای خیلی بزرگ و یا ادارات با چندین ساختمان می توان از تعداد زیادی ایستگاه پایه دکت استفاده کرد تا پوشش مناسب بدست آید. در برخی موارد همچنین میتوان از تکرار کننده های دکت (DECT Repeaters) استفاده کرد. این تکرار کننده ها باعث افزایش برد ایستگاه های پایه می شوند.
تجهیزات RTX از استاندارد های DECT پیروی می کنند. قابلیت های Hand Over و پشتیبانی از ریپیتر در راهکارهای RTX امکان استفاده از این محصولات را در ابعاد سازمانی بزرگ فراهم می کند.
برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت کاوا ارتباطات هوشمند تماس بگیرید :

اطلاعات تماس :

********
www.kavatelecom.com
www.voipshop.ir
[email protected]

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروش تجهیزات دکت RTX توسط شرکت کاوا
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط