ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

فروش رله ارت فالت Contrel

فروش رله ارت فالت Contrel

شرکت برنیکا با سابقه ی درخشان در زمینه ی واردات و توزیع انواع لوازم الکتریکی ، همراه با کادری فعال و مجرب ، افتخار دارد تا شما را در زمینه ی برق صنعتی یاری رساند.
شرکت Contrel electtronica s.r.l ایتالیا یکی از شرکتهای معتبر ایتالیا در زمینه انواع رله های ارت لیکیج ، ارت فالت و انواع کوربالانس جهت اندازه گیری نشستی جریان می باشد. این شرکت در سال 1985 تاسیس و از آن زمان تا کنون در زمینه توسعه و تولید رله های حفاظتی ، سیستم های استفاده بهینه از برق و اندازه گیری انرژی؛ فعالیت روز افزون داشته است . شرکت Contrel electtronica s.r.l بر پایه سیاست مبتنی بر کیفیت پویا پایه گذاری شده است و هدف از این سیاست اطمینان از رضایت کامل مشتریان ، سهامداران و کارکنان از طریق توسعه و بهبود مستمر محصولات ، خدمات و مهارت کارکنان خود ، دستیابی به سطوح بهبود مستمر محصولات و مداوم سیستم مدیریت کیفیت و طراحی محصول است.
شرکت برنیکا مفتخر به نماینده رسمی و انحصاری شرکت Contrel electtronica s.r.l در ایران می باشد و تا به حال توانسته است محصولات این کارخانه را در اکثر پروژه های نیروگاهی ، نفتی ، مخابراتی و غیره ارائه نماید.

فروش انواع رله های ارت فالت و ارت لیکج و انواع کوربالانس (کربالانس) جهت اندازه گیری نشتی جریان ، ساخت شرکت کنترل (Contrel) ایتالیا.

سایت های این شرکت : www.reyhany.com ، www.bornika.co
در صورت نیاز به کاتالوگ و اطلاعات فنی محصولات ، لطفاً مراتب را به این شرکت اعلام نمائید تا در اسرع وقت نسبت به درخواست آن اقدامات لازم صورت پذیرد. درخواست خود را به شماره فکس *********** ارسال فرمایید و یا شماره *********** ( 10 خط) تماس بگیرید. پیشاپیش از حسن همکاری شما کمال تشکر را می نمائیم

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروش رله ارت فالت Contrel
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط