ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

فروش سیم کارت رایتل در زنجان

فروش سیم کارت رایتل در زنجان

سیم کارت اپراتور سوم در زنجان به فروش میرسد
***********
***********

شریفی
آدرس:خ شیخ فضل اله نوری نبش فیاض بخش .دفتر پیشخوان پ1

امکانات سیم کارت رایتل

با خرید سیم کارت های اعتباری رایتل ، شما می‌توانید ابتدا به میزان دلخواه ، اعتبار حساب سیم کارت خود را شارژ ، و سپس به همان اندازه از خدمات شبکه رایتل استفاده نمائید. به این ترتیب ، می توانید بر هزینه های ارتباطی خود ، کنترل بهتری داشته باشید. با استفاده از این سیم کارت ها ، به کلیه خدمات رایتل ، از جمله تماس تصویری و اینترنت نسل سوم ، دسترسی خواهید داشت.
مهمترین خدمات کنونی سیم کارت های اعتباری رایتل ، به شرح زیر می‌باشند:

تماس تصویری
تماس تصویری ، خدمتی جدید و منحصر به فرد است که برای نخستین بار در کشور توسط رایتل عرضه می شود و به کمک آن طرفین ارتباط می‌توانند در زمان تماس از طریق تلفن همراه ، علاوه بر تبادل صدا ، تصویر مخاطب خود را نیز به صورت زنده روی صفحه نمایش گوشی خود مشاهده نمایند. جهت استفاده از این خدمت ، دستگاه تلفن همراه شما باید قابلیت برقراری تماس تصویری را داشته باشد. با توجه به عدم امکان برقراری تماس تصویری در شبکه‌ سایر اپراتورهای تلفن همراه در ایران ، استفاده از این خدمت فقط در تماس با سایر مشترکان رایتل امکان پذیر است.

اینترنت پرسرعت نسل سوم (HSPA+)
مشترکان سیم کارتهای اعتباری رایتل می‌توانند با دسترسی به اینترنت پرسرعت نسل سوم (3G) روی گوشی تلفن همراه خود ، تجربه‌ای متفاوت از اینترنت همراه داشته باشند. مهمترین ویژگی اینترنت نسل سوم در مقایسه با سایر فناوریهای مخابراتی ، عرضه خدمات پیوسته دیتا ، همراه با سرعت بالا و در حین حرکت است. به این ترتیب به کمک سیم کارتهای رایتل می‌توانید به آسانی و در همه جا به شبکه جهانی اینترنت متصل باشید.

خدمات پایه رایتل
هم اکنون ، خدمات پایه رایتل ، شامل تماس تصویری ، اینترنت پرسرعت نسل سوم (+HSPA) ، تماس صوتی ، پیامک و پیام چندرسانه‌ای (MMS) است. ویژگیهای منحصر به فرد فناوری نسل سوم تلفن همراه (3G) همچون بهبود کیفیت تماسها ، افزایش امنیت ارتباط ، افزایش پهنای باند و کاهش تأخیر در برقراری ارتباط ، سبب می شود خدمات پایه نیز با کیفیتی متمایز به مشترکان شبکه رایتل عرضه گردند

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان زنجان
آدرس :  استان زنجان - زنجان
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروش سیم کارت رایتل در زنجان
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :