ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

فروش محصولات ترانس جریان حلقوی زیگلر

فروش محصولات ترانس جریان حلقوی زیگلر

قیمت : تماس بگیرید

و ترانس جریان
شرکت برنا نیروکاران (برنیکا) دارای نمایندگی انحصاری شرکت زیگلر (Ziegler)، در زمینه خرید، فروش، مشاوره و پخش تجهیزات صنعتی و انواع ترانس جریان و شنت فعالیت دارد.
CT ترانس جــریان
ترانس های جریان برای نمونه گیری جریان به نسبت عبور جریان از اولیه خود و القای آن در ثانویه استفاده می شوند- این ترانس ها
به منظور حفاظت و اندازه گیری در نقاط کلیدی مورد نیاز است-
شرکت برنا نیروکاران (برنیکا) دارای نمایندگی انحصاری شرکت زیگلر (Ziegler)، در زمینه خرید، فروش، مشاوره و پخش تجهیزات صنعتی و ترانس جریان از جمله ترانس های اندازه گیری جریان، ترانس های جریان حلقوی، ترانس های جریان دو تیکه و ترانس های جریان حفاظتی فعالیت دارد.

ترانس جریان اندازه گیری زیگلر

ترانس های جریان اندازه گیری زیگلر در کلاس های 0-2، 0-2S 0-5 ،0-5S و 1 در جریان های ورودی مختلف و خروجی های CT/1 و CT/5 قابل ارائه می باشند-
ترانسهای جریان برای نمونه گیری جریان به نسبت عبور جریان از اولیه خود و القای آن در ثانویه استفاده میشوند. این ترانسها به منظور حفاظت و اندازه گیری در ابتدای خطوط ورودی به پستها و همچنین در ورودی ترانس قدرت و ورودی ثانویه ترانس و همچنین در خروجی های پست و نقاط کلیدی دیگر که احتیاج است جریان در آن نقطه تحت نظر باشد استفاده میشود که هر کدام از این نقاط با ترانس مخصوص به خود چه از نظر عایقی و ساختمان و چه از نظر قدرت و دقت ، نصب و استفاده می گردند .
ترانسفورماتور جریان از دو سیم پیچ اولیه و ثانویه تشکیل شده که جریان واقعی در پست از اولیه عبور نموده و در اثر عبور این جریان و متناسب با آن، جریان کمی (در حدود آمپر) در ثانویه به وجود می‌آید. ثانویه این ترانسها با مقیاس کمتری از اولیه خود که تا حد بسیار بالایی تمام ویژگیهای جریان در اولیه خود را دارد به تجهیزات فشار ضعیف پست و رله ها و نشاندهنده ها متصل میشود. ثانویه این ترانسها دارای سیم پیچ با دورهای زیادتری نسبت به اولیه که بیشتر مواقع تنها یک شمش و یا چند دور از شمش است ساخته میشود .
…………………………………………………………………………………………………
ترانس جریان حلقوی زیگلر

ترانس های جریان حلقوی زیگلر در کلاس های 0-2، 0-2S ،0-5 0-5S و 1 در جریان های ورودی مختلف و خروجی های CT/1 و CT/5 قابل ارائه می باشند-

ترانس جریان ZiR 8.43B زیگلر

بازه جریان اولیه:
50A … 300A
کلاس دقت: 
0-5 / 1
سایز هادی گرد:
Ø 43mm ………………………………………………………………………………………………
در صورت تمایل با شرکت تماس بگیرید.
موبایل : ***********
تلفن: ***********(10 خط)
با مدیریت آقای ریحانی.
ما معتقدیم که صرف ارائه خدمات کافی نیست بلکه توجه به خواست مشتری و افزایش مستمر کیفیت و کاهش هزینه ها و سرعت در انجام امور مهمترین اصول در ارائه خدمات است .
......................................................................................
این آگهی مختص به شرکت برنا نیرو کاران می باشد و هر گونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد.
جهت مشاهده کاتالوگ رله ارت فالت و رله ارت لیکیج Contrel روی لینک زیر کلیک کنید :

سایت های شرکت: www.bornika.ir , www.bornika.co

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروش محصولات ترانس جریان حلقوی زیگلر
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :