ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

فروش هیتر و بخاری صنعتی زمینی کارگاهی مرغداری

فروش هیتر و بخاری صنعتی زمینی کارگاهی مرغداری

قیمت : لطفا تماس بگیرید

انواع هیتر و بخاری صنعتی و کارگاهی زمینی و ایستاده مخصوص گلخانه ، هیتر مرغداری ، بخاری گازی و گازوییلی و دوگانه سوز فروش استثنایی

شرکت کوهسار سفیر با داشتن سالها تجربه در زمینه ساخت هیتر های حرارتی فن دار و مشعل دار مخصوص استفاده به عنوان بخاری مرغداری , بخاری گلخانه و بخاری کارگاهی نسل جدیدی از گرماساز های ساخت خود با نام تجاری KSBرا روانه بازار کرده است این هیتر حرارتی که یکی از انواع پیشرفته ای کوره های هوای گرم به حساب می آیند با الگو برداری از هیتر های گرماساز آلمانی ساخته شده و مصرف سوخت در آن نسبت به بهترین دستگاه های ایرانی10الی20 درصد پایین آمده است. طراحی این هیتر های به گو نه ای است که با چرخش 180درجه ای حرارت در آن ازر کوره به یونیت و عبور از مقابل فن های قوی حداکثر استفاده از سوخت مصرفی انجام می پذیرد و حرارت از طریق اگزوز خروجی به بیرون از محیط منتقل نمی شود .
با وجود استفاده از بهترین متریال ممکن در ساخت این هیتر حرارتی سعی شده در قیمت گذاری آن سیاست سود بیشتر با فروش بیشتر مد نظر باشد .
ویژگی های بارز و شاخص هیتر های ksbباعث خواهد شد که شما فقط با یک بار استفاده ازاین دستگاه ها دیگر وقت خود را برای تحقیق در مورد هیچ دستگاه گرماساز دیگری تلف نکنید.

برخی از ویژگی های هیترهای سری جدید KSB
• جنس کوره از استیل کربن دار ( خالص و نگیر ) که دارای مقاومت فوق العاده در برابر حرارت می باشد و بر اثر گرمای مشعل از داخل سولفیده نشده و بر اثر رطوبت از بیرون زنگ نمی زند.

• جنس بدنه خارجی از نوع گالوانیزه رنگی (نه گالوانیزه رنگ شده ؟! )انتخاب شده که دارای مقاومت زیاد در برابر حرارت ؛ رطوبت ؛ و ضربه می باشد.

• دستگاه دارای تابلوبرق با فیوز ؛ کنداکتور ؛ دو عدد ترمستات ؛ آمپرکش و غیره می باشد.

• هیتر های سری KSB دارای سه عدد ترمستات هستند.ترمستات اول در شرایط اضطراری زمانی که در جه حرارت کوره از یک درجه خاص بالاتر رود بطور خودکار مشعل را قطع می کند ؛ این ترمستات برای برای زمانی که فن به هر دلیلی از کار افتاده تعبیه شده است.ترمستات دوم باعث صرفه جوی در مصرف انرژی میگردد به نوعی که اول مشعل روشن شده کوره را گرم می کند و بعد فن ها شروع به کار کردن می کنند و ترمستات سوم در واقع محل نصب ترمستات سالن شما می باشد.

• آمپر کش های موجود در تابلوبرق دستگاه باعث می شود که اگر به هر دلیلی سیستم سیم کشی محیطی شما اشکال پیدا کرد مشعل به صورت خود کار خاموش میشود.

• فن های استفاده شده در هیتر های کوهسار دارای پروانه شش پر با موتور صنعتی گارانتی دار می باشد که یکی از گران ترین و با کیفیت ترین فن های موجود در بازار است هرکدام از این فن ها دارای 7500متر مکعب تبادل هوای در ساعت می باشند.

• مشعل مورد استفاده شرکت کوهسار سفیر در تولید محصولات KSB از نوع ایران رادیاتور استانداردمی باشد.

• هیتر های ساخت شرکت کوهسار سفیر قابلیت نصب مشعل گازی ؛ گازوئیلی و دوگانه سوز را دارا می باشند.
• هیتر های کوهسار در 4 سایز در مدل های , k-120000 ,plus k-120000 super k-250000 ,و k-350000 تولید میشوند و در هر چهار سایز هیتر های KSB با الگو برداری از سیستم های آلمانی دستگاه مجهز به یک یونیت کوره پله ای لوله ای و رادیاتوره می باشد که به واسطه طراحی اروپایی عمل رفت حرارت از کوره و برگشت به یونیت در مقابل فن های قدرتمند به صورت کامل انجام می پذیرد و در نتیجه مصرف انرژی بطور چشمگیری کاهش یافته و ظرفیت گرمایشی تولیدی نسبت به هر لیتر با متر مکعب سوخت مصرفی به حداکثر ممکن می رسد به گونه ای که اگر اگزوز دستگاه را لمس کنید گرمای شدیدی ندارد.


ما کاهش مصرف سوخت شما را با استفاده از این هیترها تضمین می نماییم.
ماشین سازی کوهسار

برخی ازمشتریان ما:
گلخانه وحیدی شهرستان بستان آباد تبریز
گلخانه شکری شهرستان بستان آباد تبریز
گلخانه گل گزی ,ورامین
مرغداری مهرور مراغه
گلخانه مومنی اراک
پرورش قارچ شفیع پور ارومیه
گلخانه بزرگ قائمی زنجان
گلخانه خانی زنجان
و.....
ویژگی فروش ویژه:
24ماه گارانتی
حمل رایگان به مراکز استان ها

تلفن تماس دفتر:
***********-***********
***********-***********

آدرس:
دفتر فروش: ارومیه جاده دریا(گلمانخانه)-روبروی پمپ بنزین خلیلی

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان آذربایجان غربی
آدرس :  استان آذربایجان غربی - ارومیه
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروش هیتر و بخاری صنعتی زمینی کارگاهی مرغداری
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط