ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

فروش ویژه ناخن 950

فروش ویژه ناخن 950

فروش ویژه ناخن 950
ITR
قیمت چکی 36000 تومان
کت اینترنشنال

گروه بازرگانی برادران کاظمی ( آتا تجارت سلوط ) تنها نماینده رسمی شرکت ITR ایتالیا و شرکت کوماتسو اینترنشنال اسپرپارت و وارد کننده کلیه لوازم یدکی بزرگترین و جدیدترین ماشین آلات راهسازی موجود در ایران می باشد.

همانگونه که مستحضر هستید گروه بازرگانی برادران کاظمی جهت رفاه حال شما همکاران گرامی و احترام به سلیقه های مختلف جهت تامین کالاهای مورد نیاز خود طیف وسیعی از برندهای موجود در بازار قطعات یدکی ماشین آلات راهسازی را در زیر یک سقف جمع آوری نموده است که در ذیل به برخی از آنها اشاره میکنیم:
KMF-CH-JTC-BERCO-BRAZIL-BOSH-BRONZ-CGR-CIT-CTI-CUMMINS-DCF-DIDO-DISA-DONALDSON-DOSSAN-ETP-FOJI-FMC-GARRET-FREEGROUND-GMB-HOLSET-HYUNDAI-ISUZU-ROSSI-JSB-KBJ-KMP-KSP-KOREA-KUKJE-KUMATO-KYOTO-MTM-ITM-MAAN-NDC-NOK-NIPON-OEM-RIK-ROADMASTER-ROTTOR-SAKURA-SCHWITZER-TAIHO-TAIWAN-TORK-SUDO-VOLVO-WEARMASTER و.........

این مجموعه با دارا بودن بیش از 9000قلم کالای آماده تحویل و کاملترین و بزرگترین آرشیو قطعات یدکی ماشین آلات کوماتسو در ایران آماده خدمت رسانی به شما همکاران گرامی می باشد.
گروه بازرگانی برادران کاظمی ضمن قدردانی از همکاران گرامی در سال های اخیر ، در راستای اصل مشتری مداری در نظر دارد ، جهت عاملیت فروش کلیه قطعات لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی موجود خود با مارک های معتبر در سراسر کشور اقدام نماید .
جهت آگاهی از کلیه شرایط و مشاهده جدول تسهیلات عاملیت فروش بیش از 9000 قلم از قطعات ITR و KSP به وب سایت مجموعه مراجعه نمایید
شما می توانید با عقدقرارداد تخفیفات سالیانه از تسهیلات ما بهره مند شوید

شعبه مرکزی: فروشگاه برادران کاظمی، تهران، سه راه آذری، خیابان زرند، نبش مجتمع لئون، پلاک123و125
*********** _ *********** _ *********** _ *********** _ ***********

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروش ویژه ناخن 950
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :