ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

فروش کود کمپوست و کرم به صورت سرند شده و درجه یک

فروش کود کمپوست  و کرم به صورت سرند شده و درجه یک

قیمت : 120000 ریال

فروش کرم خاکی آیزینیا
بسم الله الرحمن الرحیم

«پرورش کرم به صورت پشته ای
فروش سبدهای حاوی کرم خاکی همراه بستر برای پرورش کرم هر سبد15000تومان. هر سبد حاوی 2 کیلو کرم می باشد. 6 کیلو کود و 2 کیلو کرم

«تامین کرم خاکی ایزینیا فتیدا»
کرم خالص سازی شده تناژ کیلویی12000 تومان.

«فروش ورمی کمپوست»
فروش ورمی کمپوست تناژ سرند شده , تحویل داخل گونی کیلویی 600تومان

محسن رفیعی***********

«توضیحاتی در مورد ورمی کمپوست»
ورمی کمپوست در سطح جهانی معمولا به عنوان یکی از بهترین کودهای طبیعی شناخته میشود و برای غنی کردن خاک از مواد آلی و معدنی مورد نیاز گیاهان میتوان از آن بهره برد به خصوص در مکانهایی که خاک مواد آلی کمی دارد. ورمی کمپوست یکی از انواع کودهایی است که میتوان برای تولید محصولات ارگانیک از آن بهره برد (در محصولات ارگانیک از کود و سم شیمیایی استفاده نمیشود) البته ورمی کمپوست را میتوان برای کم کردن اثرات نامطلوب کودهای شیمیایی در محصول نیز به کار برد به این صورت که مقدار کمتری از حالت معمول کود شیمیایی و مقداری ورمی کمپوست را در بستر کشاورزی به کار برد که با این روش میتوان مواد شیمیایی صنعتی کمتری استفاده کرد تا در محصول نهایی نیز با درصد کمتری از مواد شیمیایی مصنوعی روبرو باشیم. ورمی کمپوست شبیه به کود دامی و بعضی انواع جاذبهای آب میتواند مقداری آب در خود جذب کند و مدتی نگه دارد و باعث کمتر هدر رفتن آب و در نتیجه مصرف کمتر آب شود. از مزایای برشمرده شده برای ورمی کمپوست در برابر کودهای دامی میتوان به موارد زیر اشاره کرد.
1- مقدار بسیار کمتر علفهای هرز در ورمی کمپوست.
2- مقابله ی ورمی کمپوست با بعضی از انواع آفات مضر برای گیاه.
3- بدبو نبودن ورمی کمپوست خوب عمل آمده (که باعث قابلیت بهتر در استفاده در منزل و مکانهای مورد تردد انسان مثل فضاهای سبز که بوی کود دامی میتواند آزاردهنده باشد میشود).
ورمی کمپوست در ایران در بسیاری از موارد از کود دامی تهیه میشود به این صورت که کرمهای خاکی آنها را خورده و در دستگاه گوارش خود هضم و دفع میکنند که مقدار زیادی از ورمی کمپوست را تشکیل میدهد. ورمی کمپوست آغشته به ترشحات مختلف دستگاه گوارش و ترشحات پوستی کرمها است. به جز این, مقداری از مواد هضم نشده توسط کرم, مقداری کاه وکلش و غیره هم ممکن است در آن باقی بماند که معمولا به مجموعه ی این مواد ورمی کمپوست گفته میشود.

شمارۀ تماس:
محسن رفیعی ***********
ایمیل :[email protected]

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فروش کود کمپوست و کرم به صورت سرند شده و درجه یک
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط