ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

فکس مودم چیست ؟

فکس مودم چیست ؟

با توجه به ویژگی های ارائه شده در سیستم های فکس، امروزه مجهز کردن مجموعه ها به این سیستم های امری واجب به نظر می رسد. هم چنین ترکیب کردن چند دستگاه مجزا و کم کردن حجم و فضای اشغالی سبب شده
است تا رغبت برای خرید این تجهیزات بیشتر شود. امکان اتصال به شبکه کاربری آسان برای کلیه پرسنل شرکت از دیگر مزایای بی نظیر این تجهیزات ارتباطی است.

آیا این سیستم ها برطرف کننده کلیه نیازهای شرکت هستند؟

با توجه به این موضوع که کلیه شرکت ها در حال پیدا کردن راه حلی هستند که توسط آن بتوانند زمان تمرکز بر روی کار را کاهش دهند و کارایی را افزایش دهند این سوال به وجود می آید که آیا این سیستم ها نیز با تمام تکنولوژی و فناوری بکاررفته پاسخ گوی نیازهای شرکت ها و مجموعه ها هستند؟ این سیستم ها تا چه میزان موفق بوده اند؟
برای پاسخ به این پوشش ها ابتدا باید نیاز و خواسته هر مجموعه و هم چنین تعداد افراد شاغل در آن محیط و حجم کاری را بررسی نمود. نیازهای هر شرکتی متفاوت و خاص خود اوست. در هنگام تولید و طراحی این سیستم ها یک اصول کلی در نظر گرفته شده است که این اصول را می توان به گونه ای بیان کرد که بر طرف کننده بیش از نیمی از خواسته مجموعه است اما همانطور که بیان شد یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در بررسی میزان بازدهی این سیستم ها در هر محیط، تعداد افراد شاغل در آن و حجم کاری است که این افراد دارند.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان تهران
آدرس :  استان تهران - تهران
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: فکس مودم چیست ؟
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :