ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

قالب وردپرس انفولد – قالب حرفه ای وردپرس

قالب وردپرس انفولد – قالب حرفه ای وردپرس

قیمت : 45000

قالب وردپرس انفولد – قالب حرفه ای وردپرس
قالب وردپرس انفولد – قالب حرفه ای وردپرس
سلام به کاربرای خوبه دوین نت – این بار سراغه یکی از حرفه ای ترین و منعطف ترین قالب های وردپرس یعنی انفولد رفتیم و این قالب وردپرس را برای شما بصورت کاملا فارسی راستچین و ارجینال آماده نموده ایم . قالب وردپرس انفولد به سبب قابلیت های بالایی که دارد به یکی از محبوب ترین قاب های وردپرس تبدیل شده است. یکی از ویژگی های دوست داشتنی این قالب وردپرس بهره مندی از یک صفحه ساز منحصر به فرد و خارق العاده است که با قدرت بالایی که دارد کار طراحی صفحات وب را برای شما بسیار آسان کرده است و شما تنها با کشیدن و رها کردن عناصر میتوانید صفحه مورد نظر خود را طراحی نمایید.
ما قالب انفولد را به عنوان حرفه ای ترین، پیشرفته ترین، پر امکانات ترین و راحت ترین قالب وردپرس به شما پیشنهاد میکنیم.
قالب وردپرس انفولد یک قالب کاملا پیشرفته و با امکانات فراوان است و با محیط کاربری ساده ای که دارد هر کسی میتواند با راحتی با آن ارتباط برقرار کند و لذت طراحی یک سایت حرفه ای را بچشد.
هم اکنون دوین نت با افتخار اعلام میکند که بهترین و کامل ترین ترجمه را برای این قالب وردپرس آماده کرده است که سابقه ی ما گویای این ادعاست.
انفولد یک قالب وردپرس چند منظوره است که میتوانید از آن در طراحی انواع سایت های شرکتی، فروشگاهی، شخصی و … استفاده کنید. به سبب ویژگی هایی که در این پوسته گنجانده شده نمیتوان به سادگی از کنار آن گذشت و این ویژگی ها انفولد را به یک انتخاب هوشمندانه بدل نموده است. انفولد از بدو ورود خود توجه همگان را جلب نمود و توانست در مدتی کوتاه به فروش بسیار بالایی در سایت تم فارست برسد که این خود گویای قدرت و محبوبیت این پوسته است.
پوسته وردپرس انفولد دارای پنل تنظیمات قدرتمند، صفحه ساز کاربردی و دارای ۱۸ رنگ آماده است که باعث میشود بتوانید با صرف کمترین زمان به بهترین نتیجه در طراحی سایتتان برسید.
ما قدرت بالا، امکانات فراوان و سهولت در استفاده را برای این قالب تضمین میکنیم و این نوید را به شما میدهیم که انفولد بهترین انتخاب برای شماست.
قیمت خرید قالب ۴۵ هزار تومان

قیمت کالا : 450,000 ریال
http://devinnet.ir/قالب-وردپرس-انفولد-قالب-حر...

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان گیلان
آدرس :  استان گیلان - لاهیجان
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: قالب وردپرس انفولد – قالب حرفه ای وردپرس
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :