ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

کلمات کلیدی

ماشین آلات محک فروشنده ماشین آلات درب و پنجره UPV

ماشین آلات محک فروشنده ماشین آلات درب و پنجره  UPV

ماشین آلات محک
شرکت البرز ابزار در سال 1361 با احداث کارخانه ای در شهر صنعتی البرز وارد حیطه صنعت و تجارت شد اولین محصول شرکت که با نام محک به بازار عرضه شد نمونه ای از ماشین سنگ سنباده بود با توجه به موفقیت حاصل شده خیلی زود تولید انواع مختلف ماشینهای سنگ سنباده در دستورکار شرکت قرار گرفت .
در ادامه روند فعالیت با توجه به امکانات ایجاد شده بواسطه همکاری با شرکتهای "هانینگ آلمان" و "هوپ الکتریک" تایوان تولید اقلام جدیدی ازابزار آلات برقی را آغاز نمود در سال 1378 شرکت مبادرت به استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای سری ISO-9000 نموده ودر سال 1379 موفق به دریافت گواهینامه ISO-9002 گردید. این شرکت در سال 1382 با اخذ نمایندگی انحصاری از شرکت "آینهل آلمان" توزیع محصولات این شرکت را نیز در ایران به عهده گرفت و در سال 1383 با ارتقاء سیستم کیفیت مستقر در شرکت گواهینامهISO-9002 شرکت به ISO 9001:2000 تبدیل گردید. 
خدمات:
1.تجهیز کارگاه الکترونیک شرکت با دستگاه های مدرن عیب یاب و...
2.مناسب سازی و سازمان دهی مجدد دفتر پذیرش تهران جهت تکریم ارباب رجوع .
3.ارائه سرویس اعزام نیروی متخصص به محل نمایندگی های فروش جهت ارائه خدمات قابل انجام در محل ایشان و نیز آموزش حضوری پرسنل شاغل در محل نمایندگی های محترم تهران و برخی از شهرستان ها .
4. بازدید از محل نمایندگی های خدمات پس از فروش و فروشگاههای شهرستان ها، جهت تبادل نظر و برسی مسائل کاری مرتبط با خدمات پس از فروش یا آموزش و نیز انتقال نقطه نظرات ایشان به جلسات مدیران شرکت جهت اخذ تصمیمات لازم برای رفع مشکلات احتمالی موجود .
5.ایجاد واحد آموزش و تخصیص فضا و امکانات مناسب به این واحد جهت ارتقاع سطح دانش پرسنل و فروشندگان شرکت در خصوص کیفیت، ویژگی ها ونحوه عملکرد دستگاههای جدید .
6.به روز رسانی و تجهیز قسمتهای انبار قطعات و تعمیرگاه مرکزی جهت ارائه خدمات هرچه بهتر و سریعتر به مصرف کنندگان محترم .
7.استفاده از انواع روشهای ارسال مرسولات به منظور کاهش هزینه های ارسال ، گسترش شبکه توزیع ، نیزکاهش زمان انتظار دریافت قطعات در هر نقطه از کشور ایران .
8.راه اندازی سیستم S.M.S شرکت .
9.بررسی فنی و عملکردی دستگاه های جدید قبل از ارائه به بازار جهت تایید کیفیت و کارائی آنها در واحد خدمات .
10.خدمات نصب و راه اندازی رایگان کلیه محصولات ، دارای یک سال ضمانت و 10 سال خدمات
محصولات:
ماشین آلات مونتاژ درب و پنجره UPVC ، کمپرسور های هوا ، ماشین آلات دور کن ، ماشین آلات لبه چسبان ، ماشین آلات مکنده ، ماشین آلات سوراخ کن ،
شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و نمایش محصولات در قالب تصویر، به وب سایت این شرکت به آدرس www. mahakesf.ir مراجعه فرمایید.

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان اصفهان
آدرس :  استان اصفهان - اصفهان
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: ماشین آلات محک فروشنده ماشین آلات درب و پنجره UPV
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :

آگهی های مرتبط