ورود کاربران



تازه وارديد؟ ثبت نام كنيد


آپلود ویدیو

با انتشار ویدیو در دالفک، مشتریان جدید را کشف کنید.
http://www.dalfak.com

پرداخت با کارتهای عضو شتاب

آگهی های جدید

ماشین لباسشویی 8 کیلویی بوشwas327xom

ماشین لباسشویی 8 کیلویی بوشwas327xom

قیمت : تماس بگیرید

خرید از فروشگاه بانه ویترین - خانم حسینی
بهترین برندهای معروف جهانی با ضمانت اصل بودن کالا با نازلترین قیمت.
با خیالی اسوده خرید کنید
www.banehvitrin.org
www.banehvitrin.com
تلفن تماس : *********** - ***********

سشویی بوش BOSCH مدل WAS327X0 ME با ظرفیت شستشویی 8 کیلوگرم ، دارای برچسب مصرف انرژی 30 درصد کمتر از پایین ترین مصرف استاندارد انرژی(A-30%) می باشد. برنامه های ویژه لباسشویی بوش شامل شستشوی لباس ورزشی، البسه زیر، تی شرت و پیراهن، مخلوط، ابریشمی و پشمی است. شستشوی مخلوط، برنامه شستشوی سریعی است که امکان شستشوی البسه رنگی را با هم ممکن می سازد و برای شستشوی لباس های فرم و روزانه می باشد. از قابلیت های لباسشویی بوش سیستم شستشوی سریع می باشد که در 15 دقیقه لباس ها را به سریع شستشو می کند. شستشوی سریع برنامه ای کوتاه برای حدود 2 کیلوگرم البسه که معادل 10 تی شرت یا پیراهن بوده و به کمک دو مرحله آب کشی و دور موتوری مناسب، یکی از کوتاه ترین برنامه های موجود می باشد.
بسته به برنامه انتخابی و با کمک گرفتن از ویژگی Fast Option Speed Perfect می توانید زمان شستشو را تا سقف 60 درصد کاهش دهید. تمام برنامه ها به جز شستشوی 15 دقیقه ای قابل ترکیب با این برنامه می باشند. به عنوان مثال شستشوی 5 کیلوگرم البسه فقط در برنامه 60 دقیقه ای امکان پذیر می باشد؛ در حالی که با کمک این برنامه و بدون پایین آمدن کیفیت شستشو، شستشوی 5 کیلوگرم در کمتر از 30 دقیقه انجام خواهد شد. این لباس شویی دارای سنسور گردش آب به منظور صرفه جویی و استفاده بهینه می باشد. لباسشویی327X0 بوش مجهز به سیستم تأخیر در زمان پایان برنامه تا 24 ساعت می باشد. این برنامه به شما امکان می دهد تا زمان شروع شستشو را بین 1 تا 24 ساعت تنظیم کنید. بنابراین می توانید از نرخ ارزان تر برق در نیمه های شب بهره ببرید. ماشین لباسشویی بوش مجهز به سیستم تنظیم ظرفیت، تشخیص میزان کف، تشخیص مواد شوینده اضافی می باشد. لباسشویی بوش مجهز به سیستم هوشمند پوشش جدید کف برای کاهش سر و صدا می باشد. این دستگاه دارای قفل کودک برای درب و تمام برنامه ها می باشد. بدنه لباس شویی 327X0 بوش جهت سکوت و ثبات بیشتر دستگاه، به صورت ضد لرزش طراحی شده است.

مدل: WAS 327X0 ME (خرید - تعمیر - راهنمای فارسی )

شرکت سازنده: بوش BOSCH
ساخت: آلمان
تحت لیسانس : ---
توان: 2300 وات
برق مصرفی: 240-220 وات
ابعاد: ارتفاع 85- عرض 60- عمق 59 سانتی متر

ظرفیت شستشو: 8 کیلو

دور موتور: 1600دور

برچسب انرژی: A+++

برنامه های شستشو: برنامه های ویژه: شستشوی خودکار، البسه تیره، پرده 30 ، تی شرت و پیراهن، لباس ورزشی، البسه زیر، مخلوط، ابریشمی و پشمی، شستشو ویژه افراد آلرژیک، حوله، شستشوی سریع 15 دقیقه ای

سنسور گردش آب: دارد

نوع نمایشگر: LCD

تلفن :  منقضی شده
منطقه :  استان کردستان
آدرس :  استان کردستان - بانه
تماس با آگهی دهنده ()
در مورد: ماشین لباسشویی 8 کیلویی بوشwas327xom
نام :
ایمیل یا تلفن :
پیام :

کلمات کلیدی :